Senaste inläggen
Lagerförändring per månad
Hej! |
|||
Bokföra köp från annat EU-land
Har nu gjort ett köp datatillbehör från England till det fantastiska priset £12,98 vilket blev 180,45 SEK när banken drog pengarna från kontot. |
|||
Billigaste sättet att skicka paket
Vad är billigaste sättet att skicka paket om man har en liten e-shop och inte skickar så många paket? Kategori: Allmänt |
|||
RäntefakturaHur räknar man ut sådant? Jag har hittills klarat mig från att behöva skicka sådana, men nu är det en kund som slarvat. |
|||
Hur bokför man ingående balans för nystartat Aktiebolag
Hur bokför man ingående balans för nyskapat Aktiebolag |
|||
Nån som vill tjänna pengar och sälja vår produkt.
Hej killar Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Danskläder - Leverantörer?
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Enklast möjliga bokföring.
Hej. |
|||
Program för fastighetsägare
Hej |
|||
Svar på nybörjar frågor (EF)
HEJ IGEN! |
|||
Bokföring av preliminärskatt i enskild firma ?
Hej! |
|||
Tillbaka på skatten
Hej, har ett företag som är reggat som enskild firma. |
|||
Rättelser i bokföringen från tidigare år
I samband med att jag gör om delar av min bokföring som tidigare sköttes av världens sämsta bokföringsfirma, så hittar jag två dubbelbokförda fakturor från föregående räkenskapsår. |
|||
Är avskrivningar frivilliga?
Har sökt lite på internet och i detta forum men hittar inte svaret på denna fråga. |
|||
Betala bredbandet i Handelsbolaget?
Ska teckna ett nytt bredband i min nya lägenhet. Detta måste jag ha för att jag bedriver mitt företag(handelsbolag) hemifrån. Kan jag då beställa ett privat bredband o betala det med firman. Företagsbredband är ju så dyra!! Eller godkänner bredbandsbolagen att man tecknar ett privat abbonemang och skriver det på företaget. |
|||
Ny revisor
Vår godkända revisor har valt att inte fortsätta som revisor, vilket gör att vi behöver hitta en ny. Är det någon som känner till några mallar för offertförfrågan? Vore bra att ha som checklista, även om den inte kan täcka viktiga saker som personkemi mm. |
|||
Eg handel
Hej, måste börja med att ge berömm för denna mykt hjälpsamma forum 🙂 |
|||
Köpa standardbolag bra?
Jag är i uppstartsfasen och har registrerat enskild firma. Kategori: Allmänt |
|||
Importera badskum/badolja och liknande?
Hallå! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Bokföring av returer (öppet köp)
Hej, |