Senaste inläggen
Alternativ milersättningJag har fått i uppdrag att se över mitt praktikföretags rutiner för milersättning. Företaget leasar bilar till de anställda och den anställde betalar bensinen och får sedan ersättning för körda mil i tjänsten. Anledningen till detta är att det finns ett stort missnöje med det faktum att den skattefria milersättningen enligt lag är 9 resp 6 kr. De a... |
|||
Öresavrundning?
Hur bokför jag en fakrura som ser ut så här. |
|||
Bokförings- och faktureringsprogram
En eloge för ett bra forum! |
|||
Tjena jag behöver en produktutvecklare och ett lab ..
Tjena jag behöver en produktutvecklare och ett lab som testar min idé .. Kategori: Allmänt |
|||
Skattedeklaration
Startade mitt handelsbolag 1 september 2005 och valde förlängt räkenskapsår. Som jag fattat det behöver jag inte göra någon deklaration förrän nästa år. Det stämmer va? |
|||
Enskild firma eller aktiebolag vid import, Export ??Hej, jag undrade om vilken bolagsform är lämpligast om man ska importera eller exportera varor till och från utlandet? Någon som mer kunskaper kring detta?? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
ej bevilja ansvarsfrihet?en stilla undran,,, jag är av årsmötet i en liten förening utsedd till revisor.....och jag har av kassören fått veta att en del styrelsemedlemmar ej skött sina uppdrag i enlighet med vad dom ska göra....och en del medlemmar har fått betala avgifter senare för tävlingar de har ställt upp i....och jag som revisor anser att detta är oacceptabelt .. de... |
|||
en fråga till ang inköp via tradera
Hej, |
|||
starta egen bokhandel, vad måste jag göra?
Hej, |
|||
Starta bokhandel...
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Preliminärskatt bokförs på vilket år?Jag undrar, om jag har en enskild firma och betalar in en del av min preliminärskatt för 2005 den 17 januari i år - då kommer ju det som en utgift på 2006?? Borde det inte bokföras på 2005 även om det betalas in i januari året efter och hur gör jag det isåfall?? Har bokfört tidigare skatter på 2012 Egna skatter. |
|||
hjälp med en sista sak tack.Någon som vill samarbeta på något sett med baners eller något annat behöver partnes Kategori: Allmänt |
|||
Nystartad, lite hjälp
HEJSAN! |
|||
kan någon hjälpa mig.tänkte göra om Anslagstavlan till ett forum hur ska jag göra? någon som vet hur man kan göra ett forum med snygg design. jag kan inget om detta om du eller ni kan så hör av er ni får pengar eller något annan tjänst. hehe,. Tack för eran tid Kategori: Allmänt |
|||
HB betalar Privatperson för tjänst
Hejsan. |
|||
Kontering av verifikationer
Har en liten fundering. |
|||
Bankgiro eller Plusgiro?
Tjenare, |
|||
är min ide bra?hela iden handlar om att nå ut till svenska folket genom att ha en STOR anslagstavla på nätet istället för att folk springer tun på stan och letar efter erbjudande på en anslagstavla nära dig? Någon som vill arbeta med oss eller har ni några frågor så hör gärna av er (vi söker medarbetare ) www.anslagstavlan-sthlm.se Kategori: Affärsidéer |
|||
Reklamsäljare Sökes
Sveriges Webradioförening Söker reklamsäljare. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Buslandet......
Har en idé om att starta upp ett ställe med inriktning på barn,, Kategori: Affärsidéer |
|||