Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 19 år sedan

Indiska webhotel

Halloj, allihop!

Jag är ny här.

Kommer nog att spendera mycket tid på detta forum.

Min första fråga är om det är någon som kan några bra länkar till

indiska webhotel.
[quote="sunilla"]Halloj, allihop! [br]Jag är ny här. [br]Kommer nog att spendera mycket tid på detta forum. [br]Min första fråga är om det är någon som kan några bra länkar till [br]indiska webhotel.[/quote] [br] [br]Nej tyvärr men varför just Indiska?
M-Daniel Johansson
har indiskt påbrå. funderar starkt på att starta upp nåt därnere.
[quote="sunilla"]har indiskt påbrå. funderar starkt på att starta upp nåt därnere.[/quote] [br]Varför är det ett krav att det ska ligga i indien? [br]är det så att den verksamhet du planerar att starta upp har mer fördelaktiga förhållande i indien? [br] [br]Har en del kontaker i hosting kretsar, kan kolla lite, men jag vill gärna veta lite mer om dina planer innan jag går vidare i letandet
Här har du några tips annars ;) [br] [br]http://www.google.se/search?hl=sv&q=webhost+India&meta=
M-Daniel Johansson
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: