Senaste inläggen
Lämplig försäljningsprovision?Jag planerar att knyta kontakt med några personer som kan sälja smycken som tillverkas i vårt företags regi i sydostasien. Försäljningen kommer att vara helt provisionsbaserad och riktad till butiker. Jag kommer att basera provisionen på bruttovinst per smycke. Vår produktionskapacitet är flexibel och kan motsvara ett antal heltidsarbeten ganska sn... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Begära in årsredovisningar...
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Foretagande.se väljer Joomla
Joomla är den bästa CMS i världen! Kategori: Allmänt |
|||
Otillåten användning av bilder vid försäljning av "kopior"
Hej! |
|||
Varning SPCS Admin 2000
KÖP INTE det här programmet, det är rent skräp! Kategori: Inköp |
|||
101 smarta e-handelsidéer
Handelns utredningsinstitut och Posten har samlat många mycket bra exempel på smarta och framgångsrika affärsidéer för nätet. |
|||
Företagsnamn
Hej! |
|||
Inköp av dator/momsavdrag
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Förmånsbeskattning på ett bilsläp?
Hej |
|||
T-shirt med egen logo
Jag söker någon företag i Sverige som kan tillverka åt mig mellan 50-100 t-shirt med min märke på :-\ Kategori: Inköp |
|||
RevisorJag tänker starta enskilt firma och undrar vart ska jag hitta revisor och när kommer jag att behöve revisorn och fråga nummer två hur kommer jag att betala skatt? Ska jag betala den varje månaden eller bara vid årsredovisning? |
|||
Marknadsföring, vad är det?
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Starta företag i byggbranschen
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Samarbete med företag/person i byggbranschen
Hej Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Momsfråga vid köp via internetJag har en momsfråga....om jag använder mitt företags VAT nummer för att slippa betala moms på en sak till mej själv (mjukvara) via internet, kan det hända något? Är det olagligt på något sätt? |
|||
Sammarbete inom enskild firma
Hej igen! Kategori: Affärsidéer |
|||
Byggfirma
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Byta kontoplan?
Hej |
|||
Företag i sverige, bo utomlands?
Hej, jag undrade om man kan starta ett företag i Sverige, och sedan flytta utomlands, och ha kvar företaget registrerat i Sverige? Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Avskrivning på inköpt taxibil
Har en enskild firma och har köpt en bil |
|||