Senaste inläggen
Webbutik och företagsregistreringraderat Kategori: Allmänt |
|||
ProgrammerareVi är ett nystartat företag som är i behov av en programmerare. Personen ska vara väl van vid php, flash, java samt integrering av betalsystem mm. Den grafiska biten är redan avklarad av en av sveriges främsta och detta är chansen att delta i ett spännande projekt. Känner ni någon som skulle vara intresserad så ring 0735301890 alt 0735000044. Mvh S... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Programmerare sökesVi är ett nystartat företag som är i behov av en programmerare. Personen ska vara väl van vid php, flash, java samt integrering av betalsystem mm. Den grafiska biten är redan avklarad av en av sveriges främsta och detta är chansen att delta i ett spännande projekt. Känner ni någon som skulle vara intresserad så ring 0735301890 alt 0735000044. Mvh S... Kategori: E-handel |
|||
Nollställa privata uttag och vinstStämmer det att det är det första jag gör på det nya året? Nolla Egna insättningar/uttag och resultat mot 2010, eller ska jag göra det sist på året. |
|||
SV: Hur gör jag?
Välkommen Lars! Kategori: Off Topic |
|||
SamarbetsavtalHej på er,Har tänkt att skriva ett samarbetsavtal med ett aktiebolag och har enskild firma själv. Tycker det verkar vara klurigt att få till det i avtalstexten...jag har hela konceptet och aktiebolaget redskapet för att genomföra idén skulle man kunna säga...hur ska man gå till väga? Vad ska man tänka på? Finns det någon mall?Ha det gott,Fredrik Go... |
|||
företagsstart under uppsägningstid?
Har sagt upp mig från min anställning, får jag registrera,och starta igång en enskild firma? |
|||
Försäljning privatperson
Godkväll! |
|||
Bokföra enligt kontantmetoden i handelsbolag
Vad jag har läst tidigare och även står på f-skattsedeln är att jag som har Handelsbolag kan redovisa moms enl bokslutsmetoden och alltså bokföra enligt kontantmetoden. |
|||
öpnna bildelsföretag..
Tjena! Kategori: Affärsidéer |
|||
Starta eget utan ekonomisk risk!
Borttaget pga MLM (nätverk) vilket ej är tilllåtet! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Viket datum anges på verifikationen?
Hej Alla |
|||
Arvode för a-skatt + egenavgifter + moms = ?
Jag har gjort två mindre engångsjobb, det ena åt en ideell förening, det andra åt en högskola, och har utlovats 1.500 kr i vanligt arvode för respektive jobb. |
|||
Avancerad Film & Flash designer
Vi söker en nära samarbetspartner att hyra in som underkonsult till mig i vissa projekt. Den vi söker för samarbete har vi vissa krav på: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Några bokföringsfrågor
Som rubriken lyder, några frågor om bokföring: |
|||
sökord...
Hej. Kategori: E-handel |
|||
Egenavgifter?
Här kommer en säkert korkad fråga. |
|||
Priser på online annonser?
Jag har fått förfrågningar av folk som vill köpa annonsplats på min hemsida och har ingen aning om hur jag ska prissätta mig. Jag antar att den enda man kan göra är att kika på konkurrenterna och se vad dom tar. Hur har ni andra gjort? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
problem skriva ut balrap och resrap i SPCS förening
Hej! |
|||
Musikinriktade reklamprylarJag tänkte skicka någon liten enkel sak till mina producenter i samband att de ansluts till oss. Hittills har jag hittat rimliga priser på musmattor och nyckelringar, men det ger inte riktigt den signal jag skulle vilja. Istället vill jag ha något som åtminstone anspelar på musik, eftersom vår inriktning på företaget är musikbranschen. Är det någon... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||