När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Funderar på att lägga upp en online support på min hemsida. Är det någon som erfarenhet av detta och i så fall vilken respons har ni fått från era kunder?
Är även nyfiken på vad ni själva som kunder tycker om denna tjänst?
Jo jag har haft en sådan support i snart 1 år.[br]Förvånadsvärt många som anlita denna tjänst konvertera till kunder.[br]Däremot så blir jag själv ganska nervös, när 3 stycken samtidigt utnyttja tjänsten, samtidigt som det ringer i telefonen, samtidigt som min yngsta grabb tjatar mig i örat.[br]Då tänker jag på tiden före onlinesupporten :vissla
Hälsningar Stefan
Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
Hejsan,[br][br]Om du är intresserad av att ha chattsupport online. Så kan jag hjälpa dig med det.[br][br]Tar en liten summa för att installera det på din hemsida.[br][br]Har bra referenser ang. chattsupport.[br][br]Hör av dig för mer info.[br][br]info@exept.eu [br][br]/boyan[br]
[quote]Funderar på att lägga upp en online support på min hemsida. Är det någon som erfarenhet av detta och i så fall vilken respons har ni fått från era kunder?[br][br]Är även nyfiken på vad ni själva som kunder tycker om denna tjänst?[br][/quote][br]Hör flera samarbetspartners som använder denna typ av tjänster. [br]Många webbhotell har också denna typ av tjänst som one.com och några till.[br]Det jag hör är bara positiva erfarenheter men, som sinnenas teater skriver, se till att du har tid eller någon som kan hantera tjänsten. Svenskar är väldigt pigga på att ta gratis support.
Jag tycker att själva idén är jättebra men vissa företag som jag har som leverantörer och som har denna funktion är ALDRIG online och det gör att det istället blir en negativ effekt.[br][br]Har du tid så tycker jag definitivt att du ska använda dig av funktionen men om du vet med dig att du kanske kommer vara offline mestadelen av tiden så tycker jag inte att du ska använda dig av den.