Senaste inläggen
Aktieforum
Ett nytt aktieforum har dragit igång för den aktieintresserade: Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokföra resultatet mellan delägare
Vi är två delägare (50%) i ett HB. Vi har gjort en vinst 2006 och denna är bokförd mot 2099 men under 2006 satt vi också in 10.000 var vilket bokfördes på varsitt konto 2018 och 2028. |
|||
Trendiga Produkter Sökes
Jag söker produkt- producenter. Kontakta mig! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Skattekonto i bokföringen? Har ej detta?! Hjälp!!
(Jag skrev nedanstående som ett inlägg/fråga till en annan tråd men lägger den nu som ett eget ämne) |
|||
Månadsbokslut april - endast data förapril eller jan-april?
DVS är perioden 070401-070430 eller 070101-070430? |
|||
EGNA UTAG
HEJ |
|||
Månadsbokslut - vilka avstämningar göra?!Tips på vilka kontroller man kan göra (en "lathund") i ett månadsboklsut emottages tacksamt! |
|||
Uppskov med beskattning av kapitalvinst
hej! |
|||
Uppskov med beskattning av kapitalvinst
hej! |
|||
Vad tycks om mePodium.com?Vad tycker Du om www.mepodium.com? Helhetsintryck? Innehållet? Kategori: Feedback |
|||
Marknadsföra podcasts för www.mepodium.com
Hur ska man med en budget = 0 kr marknadsföra sig på nätet? eller i övrig media? Någon tipsade om att göra en sk "snackis", typ en liten rolig film som sprider sig av sig själv. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
behövs Infodirekt.se?
Hur pass bra är det att ligga med i infodirekt.se sökkatalog? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
SPCS ADMIN
Otroligt att de har sålt så många ex av detta junk! Kategori: Inköp |
|||
Tack för all hjälp!!
Jag presenterade mig första gången här på forumet för någon vecka sedan. Jag bad om synpunkter på min hemsida och det fick jag verkligen. Kategori: Allmänt |
|||
Efter deklarationen, hur gör man sen??? Hjälp snälla...
Hej! |
|||
Privat skattefråga
Har en fråga ang. deklarationen. |
|||
Starta företag "guide"
Jag fyller 16 om ca en månad och tänkte starta en enskild firma för att göra hemsidor till privatpersoner och småföretag. |
|||
3d spel-sidaHej, jag är en kille som är 23 år och anställd i Ica. Men självklart är jag trött på den och vill starta eget. Jag vill starta en internet sida där människor kommer att spela mot varandra och som jag hoppas betala medlemsavgift :grin: . Jag vet att det finns många sådana sidor men jag tänker rebjuda 3d spel. :lol: Så jag hoppas att få lite tips a... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
nybörjare av bokföring
har en fråga hur jag ska bokaföra detta. |
|||
Sjukbidrag och företagande
Sjukbidrag och företagande Kategori: Allmänt |
|||