Senaste inläggen
affärsidé?
En affärsidé för en låsas företag som är ett UF företag som kommer att utföra tjänster åt privatpersoner i form av gräsklippning, barnpassning, inköp och snöskottning Kategori: Affärsidéer |
|||
F och FA skattraderat |
|||
Frågor om inventarier
Jag har köpt en del utrustning till min paintballpark. Dvs markörer, luftflaskor och masker. |
|||
Handels lincense
hejsan alla söta! |
|||
Accept på offert
hej! |
|||
Perfekt bok?
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur ska jag fakturera?Jag har hjälpt en kund att betala med kort på internet och ska sedan fakturera kunden den summa jag lagt ut. Min fråga är; ska jag fakturera med eller utan moms? Mvh/Drummer |
|||
Mallar till bokslutsbilagor
Jag sitter just nu och håller på med bokslutet för vårt AB. Jag gör bokslutet manuellt men har inget program. Jag vet ju hur bilagorna ska se men är det någon som kan tänka sig att dela med sig av sina mallar så slipper jag sitta och skriva alla. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur göra förstasidan mer tilltalande?Nu har jag kommit till den punkt då testningen av alla funktioner är gjorda, innehållet kommit på plats och marknadsföringen ska ta vid. Sidan är klar, men jag är inte riktigt nöjd. Jag tycker inte att man blir så himla sugen på att hoppa in och registrera sig som artist. Därför tänkte jag höra med er om ni hade några idéer på hur sidan Kategori: Feedback |
|||
Visitkort sökes!
Kan ni nämna några tryckerier som gör bra och prisvärda visitkort och andra trycksaker? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
SEO tips – Guld värda om du jobbar med att klättra I sökmotorernaJag är med i ett nyhetsbrev som jag kan rekommendera (Axandra Search Engine Facts) Där tar de upp det senaste inom sökmotoroptimering (SEO). Jag är själv inte så jätte insatt men här finna ofta väldigt enkla knep som man bör tänka på. Här har jag fritt översatt en a... Kategori: E-handel |
|||
Marknadsföra ett konsult/tjänsteföretag?
Vad har ni för erfarenheter kring etablering/marknadsföring av tjänsteföretag? Vi våndas en hel del kring var vi ska lägga nivån på marknadsföringen. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Försäljning inom EU
Jag bedriver en verksamhet där jag får betalt från flera kunder inom EU, med giltigt VAT nummer. Alltså ska ingen moms läggas på försäljningen. |
|||
Bokföra inköp, separera fraktkostnad ?
Bokför just nu ett inköp från ett icke eu land: |
|||
Egna insättningar i handelsbolagJag och min make är delägare i vårt handelsbolag och äger 50/50. När jag nu bokför insättningar och uttag, ska jag dela varje insättning i hälften och bokföra på både 2018 och 2028, eller kan jag bokföra på enbart 2018 och vid bokslut fördela hälften på kontona? |
|||
Fördelar och nackdelar med ett kommanditbolag.
Hej! |
|||
Tips
Hej Alla Kategori: Off Topic |
|||
Starta webbutikraderat Kategori: E-handel |
|||
söker produkter!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp med namn på webbutikraderat Kategori: Feedback |
|||