Lämplig bolagsform Internet hostingbolag

1
Jag har sedan en tid startat ett "hobbyföretag" som har vuxit kraftigt på senare tid. Företaget är helt Internetbaserat och säljer hostingtjänster i 6 olika datacenter i Europa och Nordamerika.
Företaget säljer främst till utländska privatpersoner, där svenska kunder står för en väldigt liten del. Den största delen av kunderna är från USA, UK och Väst-europa i övrigt.

Min fråga är vilken är den mest lukrativa företagsformen med tanke på verksamheten? Jag har på senare tid sett flera olika typer av bolagsformer utom Sveriges gränser. Finns det några förslag från någon som är insatt. Jag förstår att frågan är något diffus eftersom jag inte uppgivit mer information.
Jag behöver ingen nämnvärd ekonomisk "säkerhet" då kostnadsmassan enkelt kan reducera i takt med en fallande försäljning.
Just nu ligger en försäljningsprognos på €180.000 i årlig försäljning.
Då detta bedrivs på fritiden, så har jag har även en ordinare anställning med en årsinkomst om ca 480.000 SEK - om det spelar in.

Finns det dessutom några krav på hur försäljning skall redovisas? Såsom många andra hostingföretag så används WHMCS (www.whmcs.com) till försäljning/billing. Det känns väldigt osannolikt att en skattemyndighet skulle godkänna enkom detta system för försäljningstransaktioner?!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.