Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 12 år sedan

Feedback på hemsidan

Skulle vilja ha tips och råd av er hur vi kan förbättra vår webbutik.

Gärna ris & ros med från er. 🙂 🙂

Mvh Jessica

www.vitasmating.se
www.vitasmating.se
Hej, Anmälan till nyhetsbrev bör inte ha förstoringsglas som ikoner ;). Skulle också se GIlla knappar till facebook och +1 knappar på själva produkterna och inte bara en dela knapp, eller gilla hela sidan. Sen generellt tycker jag sidan är behaglig och stilren. Passar in på det ni säljer :).
Med vänlig hälsning Mikael Ladoo Webbyrå En liten men effektiv webbyrå som erbjuder webutveckling och design till privatpersoner, företag och organisationer. Ladoo Webbyrå
Tack för ditt svar.:)
www.vitasmating.se
Hej Förstår jag rätt; att du inte är nöjd med försäljningen? Och genom ris&ros-förfrågan försöker hitta omsättningshöjande tips? Snygg och prydlig sida. Men den saknar köputlösande och säljdrivande innehåll. Det skall jag gärna återkomma till. Men hur är det med synligheten / exponeringen på nätet? Där saknar jag kompetens men här på forumet finns folk som vet hur man gör. Du skall nog tänka på att berätta för prospect/besökaren vilken nytta eler glädje han/hon får av produkten som du försöker sälja. Gestalta och visualisera: Ta en ängel t.ex. .En stämningsskapande dekorativ detalj i inredningen; Och Vad är det för material? Eller en vas: beskriv hur trivseln höjs med fräscha vårblommor på middagsbordet... -Låt inte prospects själva lura ut vad de skall göra med dina podukter. Då blir de inte kunder. Lycka till!
Redaktuellt
Tack snälla! Har inte tänkt på det alls, :-[ ska genast gå in och skriva mer om produkterna. Tack! Mvh Jessica
www.vitasmating.se
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: