Senaste inläggen
Namn och hemsida (men mest namn)
Hej alla företagare! Kategori: Feedback |
|||
Söker Telemarketingföretag som vill ha uppdrag.
Vi söker Telemarketingföretag som vill ha uppdraget att sälja annonser till vår sida.Riktar sig till tandläkare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Timtaxa bemanningsföretag
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Anställningsavtal
Vad tar man på sig för ansvar om man har skrivna anställningsavtal gentemot muntliga? Kategori: Off Topic |
|||
Swedbank verkar inte riktigt ha koll på vad dom erbjuder
Jag skulle behöva öppna bankkonto i USA alternativt ett land som har Euron som valuta. Jag gjorde då en sökning på Google och stötte på denna länk: Swedbank har egna kontor i Danmark, Estla... |
|||
Korta frågor kring bokslut och självdeklaration
Hallå! |
|||
Byte av leasingbil personbil
Hej |
|||
Bra ställen att hitta personal påFinns det fler gratis ställen att hitta personal på än Arbetsförmedlingen? Jag letar efter personer till mitt städbolag. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Överavskrivningar
Hej! |
|||
Dra av royalty/varumärke och maskininköp?
Vilka kostnader får man ha för ett varumärke? |
|||
Victory Import/Gadzooks
Victory Import/Gadzooks sysslar mest med E-handel av "Prylar". Kategori: E-handel |
|||
Har du en logotyp?
Hejsan! Kategori: Off Topic |
|||
Researrangör upplevelseresor!Har en företagsidé som jag inte riktigt kan släppa, sälja paketresor inom mina 3 största intressen. Finns företag som gör det redan men inte samlade under "tak" utan dom har riktat in sig på ett område. Nu är jag så fruktansvärt fundersam över detta och planerar att starta ett reseföretag, och enbart ha ett fåtal destinationer och det skall vara ti... Kategori: Affärsidéer |
|||
Vilket försäkringsbolag är bäst?Vilket försäkringsbolag ska man välja till företaget om man har anställda? Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp! Får vi göra så här?
Hej alla kompetenta! 🙂 Kategori: Allmänt |
|||
Företag under 18Jo, det är såhär att jag har drivit ljud och ljusuthyrning via min ideella förening under ett år och känner att jag vill driva det i form av företag. Tanken är att inte ta ut någon lön utan att bara investera i utrustning det första året. Det rör sig om inventarier för under ett halvt prisbasbelopp vilket innebär att dom kan skrivas av direkt och b... |
|||
Överföring av lager från Enskild firma till HB - hur bokföra?
Hej! |
|||
Akut! Privata inköp på företagskorto |
|||
Kan du programmera och vill gå in i ett projekt?Vi driver ett actionsportkoncept. Basen för vår verksamhet ligger i snörelaterade sporter som parkåkning på snowboard och skidor. Projektet omfattar dock även andra liknande sporter som skateboard, downhill och dirt bike. Målsättningarna med projektet är två; dels att få fler intresserade av actionsporter, dels tjäna pengar på verksamheten. Vår utg... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Överklaga nekat prövningstillstånd.Jag hjälper ( försöker ) en kille med ett AB som försattes i konkurs förra veckan. En leverantör hade begärt honom i konkurs för en obetald fordran. Dagen innan förhandlingen betalade han in huvuddelen av skulden, och på konkursdagen hade han fått in ytterligare pengar så han kunde betala det sista. Dock var det ju inte gjort vid förhandlingen, och... |
|||