Senaste inläggen
Brygga egen öl och sälja på sin restaurang
Får man brygga sin egen öl eller vin och sälja på sin restaurang eller bar? Utskänkningstillstånd utgår jag från att man har. Kategori: Allmänt |
|||
Konto 2013 (egna uttag) vid inköp?
Hej! Upptäcker plötsligt när jag tar fram min bokföring för 2012 att bokföringsbyrån hela tiden har använt konto 2013 (egna uttag) som motkonto vid inköp. Till exempel |
|||
Hjälp med kundundersökning
Hej Kategori: Feedback |
|||
Bokföra förskott varuinköp från EU
Hej! |
|||
Tillfälle! koncept, färdiga presentpaket.
Befinner du dig starta eget tankar och du inte vet riktigt vad du vill göra? Kategori: Till salu |
|||
Hur bokför/hanterar jag föreg. års resultat
Snälla kan någon hjälpa mig? Ska göra mitt livs första bokslut o årsredovisning, går utbildning för att lära mig detta kring bokföring och redovisning, men inte kommit så långt i kunskapen än. |
|||
Försäljning av inventarier inför avveckling
Hej. |
|||
flytta ut men ha kvar företaget i sverige -regler?
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Balansrapport med öresdiff
Hej, jag har en fråga rörande mitt bokslut, novis i ärendet: enskild firma, momsredovisning i inkomstdeklaration. |
|||
Roliga/Nördiga prylar , leksaker mm
Hej! Kategori: Till salu |
|||
The registry card of your company ?
Ska ansluta mig till en tjänst där "The registry card of your company" efterfrågas. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Står på en vägskäl
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Vill ni ha en billig hemsida och bra support?
Hej alla glada! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
behöver jag att starta ett företag för att implementera en app?Jag har fått en intressant app idé som jag vill genomföra. Jag undrar om jag behöver starta ett företag för det? Om ja, vilken typ av bolag (AB eller bara registrera mig som en juridisk person)? Jag har inte sett denna typ av app på marknaden, så behöver jag ett patent? |
|||
Personuppgiftslagen ett krav vid E-handel?
Hej Foretagande! |
|||
Erfarenheter av OpenCart och betalningslösningar
Hej Företagande! Kategori: E-handel |
|||
Ta upp datorköp som en avdragsgill kostnad om man bet privat?
Hej! |
|||
Adresslistor för e-postutskick och telefonförsäljning
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
FackförbundKan man bli "utsatt" för ett fackförbund om företaget inte är anslutet till ett fackförbund? |
|||
Stort utbud, litet lager, omöjligt!
Hej. Jag är på väg att starta eget fysisk butik samt webshop. Just nu är jag i stadiet då jag håller på att skriva en budget. Så jag kontaktar grossister och varumärken för att få reda på hur mycket jag måste köpa, fraktkostnader m.m. Kategori: Affärsidéer |
|||