Senaste inläggen
Delägarskap i bolag med begränsade resurser
Hej
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
Köra och titta på jobb, får man göra avdrag
Får man göra avdrag 18.50/mil om man kör och tittar på jobb för och kunna skriva offert senare? |
|||
Webbutik med barnkläder till salu. Aktiv sedan 2007.
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Har flera import ideer
Har ideer för import samt montering, och lego tillverkning, nästan lika biligt som i kina. Undrar om det finns någon som är intresserad för sammarbete? 🙂 Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Molnbaserat eller inte?
Som leverantör s.k. utförare till skattefinansierade kommunal- Kategori: Inköp |
|||
Välja företag: delbetalning, faktura, kort
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Avveckling av enskild firma, några bokföringsfrågor
Hej, |
|||
korrigering av bokföring (är rätt eller fel ?)
Inköpt material som ska säljas vidare. |
|||
Bokföring av Webhotell
Hej! |
|||
Direktavdrag eller inte för datorprogram
Hej, behöver hjälp med en bokföringsfråga som jag inte hittat svar på. |
|||
Etiketter till kosmetiska produkterJag söker någon som kan tillverka etiketter till egenhändigt tillverkad kosmetika. Det ska vara något fräscht, blommigt och pastelligt. Vem kan sådant och till vilket pris? Hänvisa gärna till hemsida så att jag får se förslag/stil. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samarbetspartner delägare till växande IT bolag.
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföra inbetalning av moms
Hej, |
|||
Bokföring vid delbetalning...
Hej, |
|||
Behöver jag skriva körjournal?
Om man har en bil som man använder i tjänst och kör till kunder samt man kör privat med den. Är man skyldig att föra körjournal över båda? |
|||
Vilka inventarier etc skall säljas vid nedläggning av AB?
Vi planerar att lägga ner vårt aktiebolag och i samband med det så skall ju samtliga tillgångar säljas av. |
|||
Manager of Sales
Mindre bolag i Stockholm söker en ansvarig för försäljning. Bolaget sysslar med investeringar i sällsynta jordartsmetaller (Rare Metals). Ägaren till bolaget sitter i Frankrike (MTL Index) varför den person vi söker bör kunna någon franska. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sourcing/Inköp/Logistiklösning Kina
Hej. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
SamarbetspartnerSöker någon som är intresserad av att dela vår butikslokal och driva en kompletterade butik i den. Butiken som finns idag är centralt belägen i Göteborg och säljer exklusiva kläder till kvinnor. Vi vill vidareutveckla verksamheten med kompletterande varor såsom exempelvis underkläder/lingerie, smycken, accessoarer, skor, parfym. Har du erfarenhet a... Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta rederi
Jag har tänkt mig att köpa ett fartyg som kan lasta ungefär 2500 ton. Priset ligger kanske runt 4-4,5 milj kr. Kategori: Affärsidéer |
|||