Senaste inläggen
Wiredge - betallösningar och sms-tjänster
Är det någon här som använder sig av Wiredges betallösningar och/ eller sms-tjänster? Kategori: E-handel |
|||
Bokföra maskiner och inventarier?
Hej, |
|||
Avsluta enskild firma
Hej |
|||
Fakturerings hjälp!
Vad är bästa och billigaste sättet att fakturera en kund på, samt minst jobb med. Kategori: Allmänt |
|||
Swedbanks e-bokföring?
Någon som kan rekommendera Swedbanks e-bokföring "standard" med autokontering? Eller berätta vad ni tyckte om det, vad kostade det i månaden? |
|||
egenanställa och starta eget-bidrag?
Om man har Starta eget-bidrag från arbetsförmedlingen i 6 mån, kan man då använda sig av egenanställning hos till exempelvis Frilans finans? www.frilansfinans.se Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Spara pengar med låg risk
Jag har 100K som jag kan lägga undan i 3-5år plus 3-5K varje månad som jag tänkt spara. Jag vill inte ha någon hög risk då det känns som börsen kommer att krascha snart. Eller har ni annan uppfattning? Kategori: Off Topic |
|||
Bokföra returnerad vara
Hej, |
|||
Brygga egen öl och sälja på sin restaurang
Får man brygga sin egen öl eller vin och sälja på sin restaurang eller bar? Utskänkningstillstånd utgår jag från att man har. Kategori: Allmänt |
|||
Konto 2013 (egna uttag) vid inköp?
Hej! Upptäcker plötsligt när jag tar fram min bokföring för 2012 att bokföringsbyrån hela tiden har använt konto 2013 (egna uttag) som motkonto vid inköp. Till exempel |
|||
Hjälp med kundundersökning
Hej Kategori: Feedback |
|||
Bokföra förskott varuinköp från EU
Hej! |
|||
Tillfälle! koncept, färdiga presentpaket.
Befinner du dig starta eget tankar och du inte vet riktigt vad du vill göra? Kategori: Till salu |
|||
Hur bokför/hanterar jag föreg. års resultat
Snälla kan någon hjälpa mig? Ska göra mitt livs första bokslut o årsredovisning, går utbildning för att lära mig detta kring bokföring och redovisning, men inte kommit så långt i kunskapen än. |
|||
Försäljning av inventarier inför avveckling
Hej. |
|||
flytta ut men ha kvar företaget i sverige -regler?
Hej, Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Balansrapport med öresdiff
Hej, jag har en fråga rörande mitt bokslut, novis i ärendet: enskild firma, momsredovisning i inkomstdeklaration. |
|||
Roliga/Nördiga prylar , leksaker mm
Hej! Kategori: Till salu |
|||
The registry card of your company ?
Ska ansluta mig till en tjänst där "The registry card of your company" efterfrågas. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Står på en vägskäl
Hej, Kategori: Allmänt |
|||