Senaste inläggen
Programvara - kundbokningsprogram sökesFinns det program man kan använda för att kontrollera att anställda sköter kundbokningar de tar emot per telefon? Kategori: Allmänt |
|||
Är du grym på programmering, vill du bli delägare i mitt bolag?
Jag är intresserad av att komma i kontakt med en kompetent webbyrå eller en driven och mycket duktig programmerare som kan tänka sig bli delägare i mitt bolag i utbyte mot programmering av en webbplats och en interaktiv utbildning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokför jag byte av inköpt utrustning via kreditnota
Hejsan, |
|||
Jag har lokal och grossister, men sedan då?
Jag har tänkt på det här länge och har nu bestämt mig. Jag bor i en liten by och tänkte öppna en hobbyaffär + diverse saker, i vintage stil. Som en gammal allehanda med pysselmaterial och diverse inredningsdetaljer ja, ni förstår. Kategori: Affärsidéer |
|||
KommissionHej undrar hur mycket provision till kommissonären är ok? Vi tänker sälja handgjorda möbler och inredning. Säg att en möbel kostarca 1000kr inkl moms. Hur mkt provision skall kommissionären få? Stort tack på förhand:blink Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Spärrtjänst mobilnummerFinns det någon spärrtjänst mot telefonförsäljare som fungerar för mobilnummer? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Reklamfilm för igelberg.se
Jag fick ett meddelande via min hemsida, www.igelberg.se Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker nya kunder som behöver hjälp med IT-lösningar
Halloj alla glada! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta webshop som privatperson?
Hej! |
|||
Säljare som jobbar hemifrån - Vilken telefonityp?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Avveckling av HB - Lager och inventarie
Det är så att vi är upp i en avveckling av vårt företag och vi har fastnat på lager och inventarie. |
|||
Val av bransch för dagens läge och framtiden
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Namn och hemsida (men mest namn)
Hej alla företagare! Kategori: Feedback |
|||
Söker Telemarketingföretag som vill ha uppdrag.
Vi söker Telemarketingföretag som vill ha uppdraget att sälja annonser till vår sida.Riktar sig till tandläkare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Timtaxa bemanningsföretag
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Anställningsavtal
Vad tar man på sig för ansvar om man har skrivna anställningsavtal gentemot muntliga? Kategori: Off Topic |
|||
Swedbank verkar inte riktigt ha koll på vad dom erbjuder
Jag skulle behöva öppna bankkonto i USA alternativt ett land som har Euron som valuta. Jag gjorde då en sökning på Google och stötte på denna länk: Swedbank har egna kontor i Danmark, Estla... |
|||
Korta frågor kring bokslut och självdeklaration
Hallå! |
|||
Byte av leasingbil personbil
Hej |
|||
Bra ställen att hitta personal påFinns det fler gratis ställen att hitta personal på än Arbetsförmedlingen? Jag letar efter personer till mitt städbolag. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||