Senaste inläggen
Vill ni ha en billig hemsida och bra support?
Hej alla glada! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
behöver jag att starta ett företag för att implementera en app?Jag har fått en intressant app idé som jag vill genomföra. Jag undrar om jag behöver starta ett företag för det? Om ja, vilken typ av bolag (AB eller bara registrera mig som en juridisk person)? Jag har inte sett denna typ av app på marknaden, så behöver jag ett patent? |
|||
Personuppgiftslagen ett krav vid E-handel?
Hej Foretagande! |
|||
Erfarenheter av OpenCart och betalningslösningar
Hej Företagande! Kategori: E-handel |
|||
Ta upp datorköp som en avdragsgill kostnad om man bet privat?
Hej! |
|||
Adresslistor för e-postutskick och telefonförsäljning
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
FackförbundKan man bli "utsatt" för ett fackförbund om företaget inte är anslutet till ett fackförbund? |
|||
Stort utbud, litet lager, omöjligt!
Hej. Jag är på väg att starta eget fysisk butik samt webshop. Just nu är jag i stadiet då jag håller på att skriva en budget. Så jag kontaktar grossister och varumärken för att få reda på hur mycket jag måste köpa, fraktkostnader m.m. Kategori: Affärsidéer |
|||
Programvara - kundbokningsprogram sökesFinns det program man kan använda för att kontrollera att anställda sköter kundbokningar de tar emot per telefon? Kategori: Allmänt |
|||
Är du grym på programmering, vill du bli delägare i mitt bolag?
Jag är intresserad av att komma i kontakt med en kompetent webbyrå eller en driven och mycket duktig programmerare som kan tänka sig bli delägare i mitt bolag i utbyte mot programmering av en webbplats och en interaktiv utbildning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur bokför jag byte av inköpt utrustning via kreditnota
Hejsan, |
|||
Jag har lokal och grossister, men sedan då?
Jag har tänkt på det här länge och har nu bestämt mig. Jag bor i en liten by och tänkte öppna en hobbyaffär + diverse saker, i vintage stil. Som en gammal allehanda med pysselmaterial och diverse inredningsdetaljer ja, ni förstår. Kategori: Affärsidéer |
|||
KommissionHej undrar hur mycket provision till kommissonären är ok? Vi tänker sälja handgjorda möbler och inredning. Säg att en möbel kostarca 1000kr inkl moms. Hur mkt provision skall kommissionären få? Stort tack på förhand:blink Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Spärrtjänst mobilnummerFinns det någon spärrtjänst mot telefonförsäljare som fungerar för mobilnummer? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Reklamfilm för igelberg.se
Jag fick ett meddelande via min hemsida, www.igelberg.se Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker nya kunder som behöver hjälp med IT-lösningar
Halloj alla glada! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta webshop som privatperson?
Hej! |
|||
Säljare som jobbar hemifrån - Vilken telefonityp?
Hej! Kategori: Inköp |
|||
Avveckling av HB - Lager och inventarie
Det är så att vi är upp i en avveckling av vårt företag och vi har fastnat på lager och inventarie. |
|||
Val av bransch för dagens läge och framtiden
Hej Kategori: Allmänt |
|||