Senaste inläggen
Långsiktiga allvarlig Samarbetspartner sökes
Jag gör grossist inom områdena pashmina halsdukar, sjalar, accessoarer, bröllop och festklänningar, underkläder, leggings och produkter lingerie.These är något med högt mervärde. Även jag kan hitta andra produkter i Kina. Jag kan hantera import och tullar fråga. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Vi hjälper dig att köpa och importera från Kina
Jag gör grossist inom områdena pashmina halsdukar, sjalar, accessoarer, bröllop och festklänningar, underkläder, leggings och produkter lingerie.These är något med högt mervärde. Även jag kan hitta andra produkter i Kina. Jag kan hantera import och tullar fråga. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Mervärdesskattedeklaration
Hej |
|||
Letar du investering? Du har hittat det!
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Säljuppdrag till TM-föreag på Solkusten
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Moms vid internationell tjänstehandel
Hej, |
|||
Underentrepenör till tandläkare?Om en tdl är fullbokad, kan den då sända någon till en annan tdl, betala denne och dra av kostnaden själv, eller krockar det med FK? |
|||
Enkätundersökning, examensuppsats Uppsala Universitet
Hej Kategori: Off Topic |
|||
Delägarskap i bolag med begränsade resurser
Hej
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
Köra och titta på jobb, får man göra avdrag
Får man göra avdrag 18.50/mil om man kör och tittar på jobb för och kunna skriva offert senare? |
|||
Webbutik med barnkläder till salu. Aktiv sedan 2007.
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Har flera import ideer
Har ideer för import samt montering, och lego tillverkning, nästan lika biligt som i kina. Undrar om det finns någon som är intresserad för sammarbete? 🙂 Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Molnbaserat eller inte?
Som leverantör s.k. utförare till skattefinansierade kommunal- Kategori: Inköp |
|||
Välja företag: delbetalning, faktura, kort
Hej! Kategori: E-handel |
|||
Avveckling av enskild firma, några bokföringsfrågor
Hej, |
|||
korrigering av bokföring (är rätt eller fel ?)
Inköpt material som ska säljas vidare. |
|||
Bokföring av Webhotell
Hej! |
|||
Direktavdrag eller inte för datorprogram
Hej, behöver hjälp med en bokföringsfråga som jag inte hittat svar på. |
|||
Etiketter till kosmetiska produkterJag söker någon som kan tillverka etiketter till egenhändigt tillverkad kosmetika. Det ska vara något fräscht, blommigt och pastelligt. Vem kan sådant och till vilket pris? Hänvisa gärna till hemsida så att jag får se förslag/stil. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Samarbetspartner delägare till växande IT bolag.
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||