Senaste inläggen
Hur bokföra momsen vid bokslut?
Jag har fortfarande moms kvar på mitt skattekonto, kanske en tusenlapp som inte betalats in på mitt bankkonto, som jag fattar de sätter de bara in summan över 1000 kr? Fick 300 kr moms tillbaka fast att jag har mer på kontot :unsure: |
|||
Frågor om bokföring
Har precis startat enskild firma och kör kontantmetoden. Har endast haft några färre uppstartskostnader i företaget. |
|||
Hur bokför jag mitt lager?
Hej, jag har ett handelsbolag (ett bokförlag) där jag köpte 800 av mina böcker, det bokförde jag på konto 4010 (13000 sek) jag har inte bokfört något lager eller så på annat sätt. Så hur gör jag nu vid bokslut/nytt år. Ska jag lägga in de böcker ja kvar och isåfall hur? |
|||
Betala båten?Jag har en enskild firma och skall köpa in en båt för att ha endast för dyk- och fiskeutflykter. Skall jag köpa båten privat eller finns det ett "rätt" sätt att göra det på? Kategori: Inköp |
|||
SÄLJBOLAG sökes för spännande uppdrag!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
B2B-säljare sökes till satsande Gym- & Fitnessbutik
Gym- och Fitnessbutiken RB Sportline söker en säljare mot företag inom Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Varma leads
Undra om någon vet vart jag kan köpa leads? Vet att man ska kunna ha en annons på sidor på nätet där folk går in och tävlar om olika vinster, då får dom svara på olika frågor, tex vill du gå ner i vikt och vill bli uppringd, då får dom fylla i sina kontaktuppgifter och jag har ev en blivande kund. 🙂 Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Uttagsbeskatta en bildskärm, hur?
Hej! |
|||
Eget bolag för dom anställda?
Hej, |
|||
Balans/resultat-räkning, detsamma som rapport?
Precis som rubriken lyder.. Är balans respektive resultaträkning detsamma som en balans/resultatrapport? |
|||
Personlighetstyp test
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
VintipsHej! Jag e på jakt efter nya spännande viner såhär till julen! Kommer ni på några goda?? Kategori: Off Topic |
|||
Förränta moms (+ ev skattepengar) fram till inbetalning 2014?
Hej |
|||
Bedömning av www butik
Hej jag skulle vara tacksam för feedback på vår butik: www.tm-sangar.se Kategori: Feedback |
|||
Reklamskatt otydlig.
Hej alla, |
|||
starta eget eller inte?
Tja, Kategori: Allmänt |
|||
Julen är en bra ursäkt för att höra av sig till kunder mm.Nyhetsbrev är ett sätt att marknadsföra sig, p.g.a tidsbrist har jag inte hunnit med så många genom åren. Men när jag har skickat ut dem så har det alltid gett bra resultat. Jultider är perfekt för att på ett allmänt accepterat sätt höra av sig med nyhetsbrev, jullkort etc. Mitt metod är ett Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Avtal om delägares arbetstid!!!
Hej, |
|||
Testspelare sökes
Vi har nu gjort klart vår pokersida. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Söker webdesigner för ny ide
Jag har en ide som jag tycker saknas på den svenska marknaden. Kategori: Söker/eftersöker |
|||