Senaste inläggen
Avdrag representation - aktiebolag
Har ett Aktiebolag och (jag borde egentligen ha stenkoll på detta men erkänner att det har jag inte..) går då och då ut och äter med kunder för att diskutera stuff. |
|||
Rättigheter för borgenärer i en konkurs?Om det ligger 44 miljoner i skatteskulder och 2 i avgifter till en Brf i en konkurs där tillgångarna är lägenheter, kan borgenärerna lägga sig i om förvaltaren säljer dem för några miljoner? |
|||
Hjälp mig att skaffa kunder (tips och råd)
Hej! Till alla framgångsrika redovisningskonsulter som har lyckats i branschen. |
|||
Har lite funderingar på hur man skapar webbtidningHej har lite funderingar på att starta en webbtidning men vet inte ens hur man kan få nyheter och annat ifrån jag tror att detta kan bli ett lyckat företag så tar man bara betalt för annonser på tidningen på nätet är det någon som vet mer så berätta gärna 🙂 Kategori: Affärsidéer |
|||
Söker säljande företag.Jag har en obemannad dygnet runt uthyrning av släpvagnar som vi erbjuder reklam platser på. Söker säljande företag att samarbeta med kring försäljning av dessa. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tryckeri Stockholm Solna sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Stora CRM / Säljstöd tråden.
Jag har funderingar på ett CRM System (Customer Relation Management System) Eller som det kort och gott kallas för Säljstöd på Svenska. För bilhandel. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföra betalning av moms
Hej! |
|||
Hur bokför jag given rabatt?
Hej! |
|||
Anställa på provision
Jag ska ta in medarbetare som ska sköta administration och korrekturläsning men personen har ingen f-skatt och jag har tänkt betala provision på utfört arbete. Alltså ingen fast lön eller tidsbestämt arbete. |
|||
Ny podcast
Hej. Eftersom jag är medlem här sen en länge tid tillbaka tänkte jag att det hör väl ändå företagande till att starta en pod även om den inte är vinstdrivande. Sen tänkte jag att den kanske kunde vara kul för medlemmar här att få lite förströelse. Kategori: Off Topic |
|||
Affärsplan till Affärsänglar / Riskkapitalister
Hej Alla! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Letar efter en redovisningskonsult
Hej! |
|||
Marknadsföring, logotype och hjälp med hemsidanVi tycker verkligen att du skall ta en titt på denna inlägg för att du kan marknadsföra dig helt gratis hos oss varför undrar du nu då det finns inget som är gratis jo denna tjänst för att vi vet hur svårt det är att marknadsföra sig på nätet så därför vill vi förenkla det för dig och ditt företag så att affärerna kan blomstra upp hos dig på ett en... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur bokföra företagsevent teambuilding?
Jag tänkte ta ett par medarbetare plus konsulter vi hyr in på en föreställning. Men jag undrar vad som gäller. Biljetterna kostar 2500kr/pers. |
|||
En intressant situation - vad skulle du gjort i mitt ställe?
Hej på er! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Standard banner format storlekDetta kan vara bra att känna till om du ska ta fram banner-annonser till annonsering. Det sägs finnas över 500 olika format men för att förenkla har IAB Sverige tagit fram riktlinjer/en standard som är avsedd för marknadsförare, byråer och medieföretag som kan användas för att skapa, planera, köpa och sälja interaktiv marknadsföring och reklam sk d... Kategori: E-handel |
|||
Produkter lämpade för Tradera säljes ut billigt
Hej! 🙂 Kategori: Till salu |
|||
Att anställa personal tänka på kostnad försäkring
Hej behöver lite hjälp, jag är inne på att göra en behovsanställning, har inga anställda i företaget sen innan och måste erkänna att jag dragit mej för det eftersom det värkar krångligt. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
8 sätt hur du får ut mer av Företagande.se
Här är några tips hur du får mest ut av forumet och sajten. Det finns flera sätt att marknadsföra dig och ditt företag på. Sajten besöks av i snitt 7000 besökare/dag så potentialen är stor för den som vill få sitt företag att synas. Kategori: Om Företagande.se |
|||