Senaste inläggen
Felaktigt utbetald lön
Hej |
|||
Lån
Hej! Är på g att starta enskild firma som fotograf. Kommer att behöva investera i utrustning för ca 100.000. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Starta eget i blomsterbranchen
Min fråga som jag skulle vilja lyfta här är att starta eget i blomsterbranchen Kategori: Allmänt |
|||
Söker nya delägare: Investerare / Jurist / IT-Chef / Investor R
Vi är idag flera egna företagare som samlats för att skapa ett nytt gemensamt bolag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Utdelningen i AB
Hej, |
|||
Starta AB med apportegenom?
Hej |
|||
Skicka en bekräftelseJag har utfört en tjänst till en kund och vill skicka, en typ av bekräftelse till kunden vad jag har utfört, hur ska man utforma detta formulär tro? Kategori: Allmänt |
|||
Hur skriver man ett kontrakt/ avtalHej undrar om det finns någon som kan berätta hur man skriver ett avtalKontrakt när man ska hyra ut förvaring för tekniska saker över vintern eller viss tid, tänker lite på försäkring om det skulle bli inbrott. Vad är det viktigt att tänka på? |
|||
Reseersättning
Hej på er! Kategori: Allmänt |
|||
Förvirrad ang. varuinköp och lagerförändring
Behöver hjälp att förstå logiken här. |
|||
Verifikationer för fakturor betalade med bankkort
Hej! |
|||
Fungerande fakturamall?
Hej - jag undrar varför inte fakturamallen fungerar längre? Går inte att skriva i summor och den räknar inte ner. Fungerade perfekt tidigare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta boende med inriktning psykiatri
Hej på er, Kategori: Affärsidéer |
|||
Flytta din startup till Korea
Tjena, Kategori: Nyheter |
|||
Streckkoder
Hallå Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Leasing-skojare, oskäliga avtalsvillkor?
Då det var krångel med avb.-affärer övergick vi till leasing, att hyra ut och stå kvar som ägare, så vi behövde inte skriva ett ord om återtag eller förlängning. |
|||
Bokföra inköp av varor och hemtagningskostnad - lite hjälp
Hej! |
|||
Dropshipping webshop, vad gäller??
Hej Hej Kategori: E-handel |
|||
Product hunt dag!
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Hur redovisa skatt som betalas in först året därpå?
Hej! |
|||