Senaste inläggen
Lagervärdering vid VMB
Hej alla, jag gör mitt första år som företagare och är tacksam för all hjälp. Kategori: Nyheter |
|||
Outsourcad artikel för hemsida - tillgång eller kostnad?Om jag betalar en frilansare för att skriva en artikel som jag publicerar på min hemsida, blir artikeln en kostnad eller tillgång i bokföringen? Målet med hemsidan är att tjäna pengar med adsense och affiliate marketing. |
|||
Göra sig av med delägare
Hej alla, |
|||
Företagsförsäkring?Hej, vilken prisvärd företagsförsäkring kan ni rekommendera? Gäller för en liten butik (Enskild firma) Kategori: Inköp |
|||
Kompanjon/delägare sökes till bolag för digital marknadsföring
Gillar du marknadsföring, försäljning och företagande? Drivs du av att överträffa kunders förväntningar och att skapa framgångsrika relationer? Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tidigt utlägg på avbetalning
Hej |
|||
Diffar, vad är accepabelt?
Strävan är ju givetvis att man inte skall ha några diffar alls. Men ibland blir det ju så ändå. |
|||
Felaktigt utbetald lön
Hej |
|||
Lån
Hej! Är på g att starta enskild firma som fotograf. Kommer att behöva investera i utrustning för ca 100.000. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Starta eget i blomsterbranchen
Min fråga som jag skulle vilja lyfta här är att starta eget i blomsterbranchen Kategori: Allmänt |
|||
Söker nya delägare: Investerare / Jurist / IT-Chef / Investor R
Vi är idag flera egna företagare som samlats för att skapa ett nytt gemensamt bolag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Utdelningen i AB
Hej, |
|||
Starta AB med apportegenom?
Hej |
|||
Skicka en bekräftelseJag har utfört en tjänst till en kund och vill skicka, en typ av bekräftelse till kunden vad jag har utfört, hur ska man utforma detta formulär tro? Kategori: Allmänt |
|||
Hur skriver man ett kontrakt/ avtalHej undrar om det finns någon som kan berätta hur man skriver ett avtalKontrakt när man ska hyra ut förvaring för tekniska saker över vintern eller viss tid, tänker lite på försäkring om det skulle bli inbrott. Vad är det viktigt att tänka på? |
|||
Reseersättning
Hej på er! Kategori: Allmänt |
|||
Förvirrad ang. varuinköp och lagerförändring
Behöver hjälp att förstå logiken här. |
|||
Verifikationer för fakturor betalade med bankkort
Hej! |
|||
Fungerande fakturamall?
Hej - jag undrar varför inte fakturamallen fungerar längre? Går inte att skriva i summor och den räknar inte ner. Fungerade perfekt tidigare. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Starta boende med inriktning psykiatri
Hej på er, Kategori: Affärsidéer |
|||