Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 9 år sedan

Mjukvara för att samla och hantera personalinformation


Hej

Jag söker ett enkelt och smidigt program för att hantera personalinformation.
Är less på att hålla på med Excel dokument där man listar saker till förbannelse.

Jag vill ha ett enkelt program där jag kan bestämma över informationen som ska matas in. Informationen ska presenteras på ett trevligt sätt, förslagsvis en sida per medlem med möjlighet att trycka ut rapporter baserat på information.

Till exempel att alla anställda har en informationssida där man matar in all nödvändig information. Sedan vill jag kunna få fram listor på alla heltidsanställda, alla med en viss utbildning osv.

Viktigt för mig är att jag själv kan skapa fält för vilken typ av information just jag vill mata in.
Raderad användare
Raderad användare
Hei. Bare en tanke... Hva med å benytte kontaktmodulen i MS Outlook? Det finnes mange felt som ikke er i bruk. I tillegg kan man definere egne felt. Ta en titt her: https://support.office.com/sv-se/article/L%c3%a4gga-till-information-om-en-kontakt-med-hj%c3%a4lp-av-sidan-Alla-f%c3%a4lt-256AAB5C-AA24-4C26-A44D-0F71C3990BAA?omkt=sv-SE&ui=sv-SE&rs=sv-SE&ad=SE Hilsen Stein Eksveen stein.eksveen@eway-crm.no
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: