Prenumerera
Ekonomi
Avskrivning telefon?Jag har köpt ny mobiltelefon i företaget, måste jag göra avskrivning på den? Om det beror på procent i förhållande till omsättning eller något, var gå... |
|||
Passiv näringsverksamhet
Hej, |
|||
Pensionsförsäkring - privat eller inte.Jag har haft igång min enskilda firma i snart ett halvår och känner att det är dags för att tänka på pensionen 🙁 Nu undrar jag om någon vet vad som... |
|||
Hur ska jag lägga på momsen?
Hej alla! |
|||
Avdrag för underskott mellan verksamheter
Hej alla snälla hjälpsamma! |
|||
Verifikation för kundfodringar?
Nu blir väl någon irriterad på mig. Det här är tredje frågan på raken. Lovar att bli mer genomtänkt i mina frågor. |
|||
Avdrag för kontor
Lite mer frågor från en novis. |
|||
Kundfodringar - ej betalda fakturor
Hej! |
|||
Post Giro
Hejsan! Mitt namn är Teresia och jag är ny här 🙂 |
|||
Kontokort?
Jag tar upp en tidigare tråd då jag skulle vilja ha svar på lite fler frågor. |
|||
Bokföra med spcs enskild firma ?
Hej! |
|||
Amorteringar
Jag har en fundering kring amorteringar av banklån som är tagna av företaget. Får man dra av dessa från årets vinst? |
|||
Amortering
Jag har en fundering kring amorteringar av banklån som är tagna av företaget. Får man dra av dessa från årets vinst? |
|||
betala ut ersättning till en privatperson???
Hej, |
|||
använda kontantmetoden fast att jag skickar ut faktura?Hej läste lite på skatteverkets hemsida att om man inte uppnår 3miljoner kronor i omsättning så kan man få upprätta en förenklat årbokslut. Och sen lä... |
|||
Registrera min EF på min fru?
Hej |
|||
ångra/ändra en verifikation
Hej, nu är det så att jag slarvat! :o |
|||
Bingoberra
söker Investerare till att driva www.bingoberra.com Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföringsfrågor fakturametoden
Hej! |
|||
Utan att ta ut lön?jag behöver lite hjälp. Har en liten verksamhet men planerar på att starta nån form av firma för att kunna bygga kapital. Så vad jagundrar är. hur fi... |
|||