Driva och Utveckla Företaget

Kan man lite på företag i öst?

Undrar vad Ni har för erfarenheter av handel med länder i öst(Asien). Vågar man lite på att man får varorna man beställer. Oftast är det som jag fatta...

Kategori: Företagande över gränserna

Google Adwords?

Någon som provat detta? Fungerat bra?



/Olle

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Tidningar och webbplatser för företagare?

Hej,



Ska inom kort lansera en ny produkt och skulle behöva lite tips om tidningar och webbplatser som småföretagare ofta läser/be...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Ville passa på och tipsa om en tjänst som jag anlitat

Har anlitat lite olika reklambyråer de senaste åren. Gillar proffsiga byråer och som vet vad de sysslar med. Har använt byråer på fina gatan och även...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Importera vara?

Sett att det finns massa tillverkade av falksa gucci och dior skor t ex. Borde inte de vara olagliga att importera, hur kommer det sig att de kan expo...

Kategori: Företagande över gränserna

Handla med Kina

Kina är ju en mycket intressant marknad att handla med. Har mycket bra priser på massproducerade varor.
Men det verkar vara svårt att handla med do...

Kategori: Företagande över gränserna

Produktion av logotyper och annonsmaterial

Vi erbjuder produktion av logotyper och annonsmaterial (främst till webb) till låga priser, dock utan att ge avkall på kvalitet. Stilfullhet och relev...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Reklamplats till lågt pris

Länkcentralen är en välbesökt portal med inriktning på kvalitativa sidor och tjänster. Vi har drygt 95.000 unika besökare per månad. Det finns många o...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Komma i kontakt med återförsäljare

Hej



Jag ska snart börja sälja hemelektronik och undrar hur jag komemr i kontakt med små och medelstora återförsäljare av sådana...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Positiv snarare än unik reklam säljer bäst

Egenskapen "positiv" är viktigast för att en reklamfilm ska bli omtyckt, vilket i sin tur leder till ökad försäljning. Minst viktig är egenskapen "uni...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Pressmeddelanden vart?

Är det någon på forumet som har erfarenhet och tips på vart man kan skicka sina pressmeddelanden och vad de isåfall ska innehålla?

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Kvitto vid import?

Har importerat lite produkter från Storbrittanien från en privatperson.

När jag ska bokföra detta behövs kvitto men vad krävs för informatio...

Kategori: Företagande över gränserna

Import av produkter

Hur funkar det om jag vill köpa en produkt i t.ex Tyskland och betala genom firman? Jag tänker då mest på momsen och hur man bokför det hela?

Kategori: Företagande över gränserna

Dålig marknadsföring?

Gick förbi en butik med Hästens sängar igår. De hade en stor text i skyltfönstret: PRISHÖJNINGAR I FEBRUARI!



Är det ett bra sätt...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Hur ska man marknadföra?

Hejsan allihopa,



Ville bara först säga, fint forum!!



Och nu till frågan....



Jag har int...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Importsida?

Hej! Mitt första inlägg här! Mycket snyggt och användbart forum måste jag säga. Här kommer man nog vara en del.



Jo jag undra om n...

Kategori: Företagande över gränserna

Bilmarknadsföring

Hej



Jag startat ett företag för några månader sedan. Vi har idag nästan 50 privatpersoner som är medlemmar men inga företag. Vi e...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

xx

Lite opartisk? Henkan73 låter som en Henrik...



*domainname.name: dologo.se

*holder:...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Nystartat Callcenter med erfarna säljare.

Hej allihopa. Här finns som rubriken säger, ett nystartat Callcenter med erfarna säljare som nu söker extra uppdrag.

Vad vi erbjuder:

Kategori: Försäljning och Marknadsföring

Marknadsföra e-handel, solfilm

Hej!

Nu söker jag efter marknadsförings tips för mitt företag. Jag driver en e-handel och säljer solfilms produkter, solfilm till lägen...

Kategori: Försäljning och Marknadsföring