Vilket webbshop-system använder ni?

25
Hej!
Vilken/vilket webhosting/webbshop-system använder ni? Letar efter något som är gratis/billigt och bra.
Tack för svar 🙂
3
När du ska bygga en hemsida för e-handel så skulle jag rekommdera antingen Shopify eller WooCommerce. Förmodligen kommer du inte komma så långt med gratisversioner, utan vi rekommenderar istället att du tar hjälp av en professionell webbyrå. 
7
Finns även Quickbutik. Wordpress är nog mest flexibelt men är definitivt inget man ger sig på själv och ska man anlita en firma att bygga blir det onödig kostnad och lång startprocess. Det är även mycket jobb att dra in kunder genom marknadsföring till en helt egen butik.

Vi vet inte vad du tänkt sälja, men ibland kan en plattform vara ett bättre alternativ. Som Tradera, Amazon, Etsy osv. Då finns redan kunderna där och du kan börja bygga omsättning, community och varumärke innan du bygger egen butik.

Lycka till!
Mineko bokföringssystem för enskild firma
56
2
Hej Evelina!

Det var ett äldre inlägg detta man svara ändå. Jag heter Mikael Jenkler och jag är grundare och VD för Jenkler IT AB. Vi är en stockholmsbaserad webbyrå som erbjuder tjänster som webhosting och webbshop.

Vi hjälper även till med rådgivning om dett är något du söker. Läs gärna mer på vår hemsida: webbutveckling

Tveka inte att höra av dig ;) 
Jenkler IT AB - 073-731 76 64 - www.jenkler.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.