Senaste inläggen
Hur blir man återförsäljare?
Hej, Jag undrar varifrån alla får in sina varor i t.ex. en webbshopp? jag menar hur går man tillväga för att sälja t.ex. Sony högtalare eller pampers på nätet eller i en vanlig butik?
Kategori:
Affärsidéer
|
|||
moms reg.Nu ska jag fylla i min blankett för att söka fa skatt men ska jag någonstans också söka för att momsregga mig eller? |
|||
Importera mindre partier?
Hej! Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Kvinnorna heta på att starta eget
Entreprenörandan växer i Sverige, i alla fall bland invandrare och kvinnor. Dessutom ser framtidsutsikterna för nyföretagarna goda ut. Det slås fast i höstens upplaga av Almis företagsbarometer. Kategori: Nyheter |
|||
Försäljningsfrågor
Hej alla trevliga forumsmedlemmar. Ville bara presentera mig själv som ny på detta forum. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
F-skattesedel.
Hej, |
|||
Frågor jag skulle vilja ha svar på.
Hej |
|||
Konton för AB
Lite funderingar på vilka konton som ska användas till följande affärshändelser för ett nystartat AB (2 ägare, 50/50) med sin första årsredovisning nu till årsskiftet. Har några förslag………… |
|||
Skapa konto
HEJSAN! |
|||
Man of the year
Är det så här ni vill ha det? :wink: Kategori: Off Topic |
|||
Förlängt eller förkortat räkneskapsår?
Hej! |
|||
Företag som hanterar fysiska produkter?Är det någon som känner till ett företag som hanterar fysiska produkter så att man kan outsourca hela den fysiska delen av e-handeln? Kategori: E-handel |
|||
Deklarationsgranskning + påföljd = bokföring
Hej, |
|||
Behöver bokföringshjälp
Hej, nu behöver jag er hjälp, hoppas ni ställer upp! |
|||
thinkoutsidethebox - workshop i kreativt tänkande
Edward de Bono är expert på kreativt tänkande. Med tre uppgifter utmanar han ditt sätt att tänka. Kategori: Allmänt |
|||
Köpa om värdet ökar eller minskar
Läste i någon artikel för ett tag sedan att man bara ska investera i saker som ökar i värde, det andra som minskar i värde ska man hyra eller leasa eller något sådant. Kategori: Inköp |
|||
Översättare
Kan ni ge några tips till vilka företag som är bra och hyfsad priset på översättning. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bättre att sälja som privatperson eller företag?
Hej! Jag undrar om det är någon som skulle kunna hjälpa mig med några frågor. Jag är nämligen intresserad av att starta en webbutik och där sälja lite smink, hudvårdsprodukter och hårvårdsprodukter. |
|||
"Fuskas" det mycket?
Undrar över en sak om det där med momsen. |
|||
Någon som gör pengar på julhandeln via nätet?hystade själv upp ett tjugotal sidor i slutet av november och ser det finns intresse. Någon annan som har lyckats sälja något nu dagarna före jul? Kategori: Affärsidéer |
|||