Senaste inläggen
Tips starta egen bokhandel
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Anställda som orsakar skadaVad händer om man har en anställd som orsakar en skada vid städning? T ex en vattenskada. Vem ska betala för skadan? Vad händer om man saknar försäkring? Kategori: Allmänt |
|||
Handelsbolag och skatt
Hej, vi är 4 vänner som har startat ett handelsbolag. För två av oss är det här sedan någon månad tillbaka en heltidssyssla och vi behöver ta ut pengar. |
|||
Bokföring av försäkring
Hejsan, precis startat upp min enskilda firma och kommit igång med bokföringen med hjälp av iOrdning (en applikation för Mac). |
|||
Många bra idéer - få nystartade företag!
Jag läser om den ena fantastiska affärsidén efter den andra. Jag förstår att många med bra idéer är från medlemmar som faktiskt inte startat eget tidigare och är väldigt osäkra på ifall dom kan starta eget. Kategori: Affärsidéer |
|||
Søger svensk sælger - gerne med forbindelser i tøjbranchen
Hej 🙂 Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Använda domännamn innan registrerat företag?
Vad finns det för för- & nackdelar med att böja använda ett domännamn innan företaget är registrerat? Kategori: Allmänt |
|||
Resande säljare med eget företag sökes
ColorAy söker resande säljare Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hur blir man designer?
En kompis dotter frågade hur man blir en bra designer och vart man ska börja och jag hade inget bra svar. Har ni några? Kategori: Off Topic |
|||
Adress listor 9000 adresser + 1 miljon email
Nya adress listor till företag i hela sverige från 2013. Kategori: Till salu |
|||
Jag söker nya sälj uppdrag
Söker nya uppdrag jag finns i sundsvall och har många års erfarenhet av försäljning besök min sida saljbolaget.n.nu Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp med slogan
Jag behöver hjälp med slogan till mitt bemanningsföretaget Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Nybörjar frågor angående bokföring- Snälla hjälp!
Hejsan alla glada! |
|||
Fakturera arbetsgivare vid extrajobb
Jag har en enskild firma som jag jobbar med på heltid och nu har jag blivit ombedd att jobba några timmar extra hos min gamla arbetsgivare. Det handlar om helt andra arbetsuppgifter än de mitt företag utför. Kategori: Allmänt |
|||
Multisäljare
"Vi hittar kunderna du inte trodde fanns" Kategori: Affärsidéer |
|||
Bokföra adsence på rätt sättHej, jag är ny på detta med bokföring. Hur ska man göra med intäckter från adsense. Någon som vet och orkar förklara? |
|||
Söker samarbetspartner inom mode och skönhet!
Hej alla spännande nya personer, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Villauthyrningen.se
Hejsan! Kategori: Affärsidéer |
|||
Villkorat aktieägartillskott
Hej |
|||
Hjälp med logotyp
Jag har ett nystartat bolag som är inriktade på isblästring/sanering, men jag har svårt att få till en snygg informativ logga. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||