Senaste inläggen
sjuk+starta eget-bidrag hur klarar man ekonomin?
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Konstaterade kundförluster
Hej! |
|||
Era kostnader för Prisjakt och Pricerunner?
Hej Företagande.se! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker du nytt spännande e-handelsprojekt.
Hej du kanske redan sitter med ett par egna projekt och letar nytt eller går i tankarna att starta ditt första. Kategori: Till salu |
|||
Kvotering av kvinnor till styrelser bra lösning?
De flesta av er har säkert uppmärksammat Jens Spendrup och hans uttalanden. Han har fått mycket kritik från alla möjliga håll. Kategori: Allmänt |
|||
Hur bokföra inköp av datorprogram från utlandet?
Jag har enskild firma och bokför enligt kontantmetoden. Om jag har köpt en mjukvara/datorprogram från utlandet har jag förstått att vi måste bokföra det som inköp av TJÄNST. Men stämmer det att jag måste lägga på svensk moms 25% på inköpspriset? |
|||
webbaserade tjänster.
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Tips & råd om marknadsföring och enklare SEO
Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
IT-tekniker söker uppdrag
Jag arbetar som IT-tekniker och det omfattar bla installation, underhåll, felsökning, hårdvara, ren support, remote support. Jag har 10års erfarenhet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bestämmande angående preliminär skatt
Hej! |
|||
Ringlistor säljes
Har en Adresslista/Ringlista på ca 15.000 företag som säljes till den som behöver. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Bokföra lagervärde under 5000:-
Hej! |
|||
Bokfört fel (moms) Skatteverket skyldig mig pengar
Bokföringsnämden och Skatteverket har inget intresse av att hjälpa till så jag frågar här. Kan betala en liten slant om någon är girig. Tack. |
|||
Redovisa lagervärde i INK2R
Hej! |
|||
Starta redovisningsbyrå eller jobba som ekonom?
Jag har drivit två egna bolag och sålt båda dom. Nu läser jag min fjärde termin till redovisningsekonom och hade siktet inställt på en anställning när jag satte igång mina studier. Kategori: Affärsidéer |
|||
Att registrera litet företag eller inte?Jag är i färd med att skapa lite olika små verksamheter internet. Hittills har jag tänkt att jag driver dem som "hobbyverksamheter" till de börjar dra in pengar på alvar. Jag håller nu på att skapa en mini-webshop som jag räknar med bör omsätta mellan 0-15 000 kr på ett år. Jag har upptäckt att jag behöver ett organisationsnummer för att tex kunna... |
|||
Hjälp med prissättning av produkt till återförsäljare.
Hej!PS Önskar snabbt svar. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Personlighetstyp test
Hej, Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Arbete i eget AB - är jag automatiskt anställd då?
Hej! |
|||
Uppdrag sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||