Senaste inläggen
Bokföra lagervärde under 5000:-
Hej! |
|||
Bokfört fel (moms) Skatteverket skyldig mig pengar
Bokföringsnämden och Skatteverket har inget intresse av att hjälpa till så jag frågar här. Kan betala en liten slant om någon är girig. Tack. |
|||
Redovisa lagervärde i INK2R
Hej! |
|||
Starta redovisningsbyrå eller jobba som ekonom?
Jag har drivit två egna bolag och sålt båda dom. Nu läser jag min fjärde termin till redovisningsekonom och hade siktet inställt på en anställning när jag satte igång mina studier. Kategori: Affärsidéer |
|||
Att registrera litet företag eller inte?Jag är i färd med att skapa lite olika små verksamheter internet. Hittills har jag tänkt att jag driver dem som "hobbyverksamheter" till de börjar dra in pengar på alvar. Jag håller nu på att skapa en mini-webshop som jag räknar med bör omsätta mellan 0-15 000 kr på ett år. Jag har upptäckt att jag behöver ett organisationsnummer för att tex kunna... |
|||
Hjälp med prissättning av produkt till återförsäljare.
Hej!PS Önskar snabbt svar. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Personlighetstyp test
Hej, Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Arbete i eget AB - är jag automatiskt anställd då?
Hej! |
|||
Uppdrag sökes
Hej, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Tystnadsavtal till praktikant
Vi kommer på måndag att få hit en praktikant för första gången. Kategori: HR - Personalfrågor |
|||
Bokföringshjälp
Hej! |
|||
Överföra bostadslån till företaget
Hej, |
|||
Begära sig själv i konkursÄr det bättre att begära sig själv i konkurs än att bli försatt i konkurs av någon annan som begär ens företag i konkurs om man har en enskild firma? Kategori: Allmänt |
|||
Kupong app - till salu kör igång den i din stad !
Jag har en app som du enkelt laddar ner till din mobil. Det är ett rabatthäfte som du alltid har med dig. Erbjudandena i appen kommer att ligga i en lista där det geografiskt närmaste ligger högst upp. Du kan sortera på erbjudanden, kartvy och städer. Både till anddroid och iphone! Kategori: Affärsidéer |
|||
Vill du arbeta med personer med missbruk??Jag jobbar idag inom missbruksvården och har sett hur dessa människor behandlas och bortprioriteras i samhället och börjar därför fundera på att starta något eget, som en öppenvårdsmottagning eller liknande någonstans i Östergötland/Tranås. Är du intresserad av samma sak, hör av dig!:nicka Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Sälja E-postadresser - Lagligt?
Hej, |
|||
Hur får jag ihop balansräkningen?
Har lite funderingar kring balansräkningen. |
|||
sälja och köpa inventarier
Jag har en enskild firma där jag jobbar med film och där jag normalt säljer mitt arbete. Så det är fakturering kring detta jag är van vid och känner till. |
|||
E-butik med webnode?
Hej, Kategori: E-handel |
|||
HJÄLP MED BOKFÖRING AV VMB!
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||