Senaste inläggen
Värdera företag genom balansrapport, hur?
Hej Allihopa. |
|||
Konto 3740
-----------D ! K |
|||
Att CE-märka en produktJag har tänkt tillverka en gunga hemma och sälja via en egen webbshop, troligtvis inte i så stora volymer (i alla fall inte till att börja med, säg 10 stycken på ett år). Jag har läst att alla produkter som säljs i Sverige måste vara CE-märkta (dvs "vara i överensstämmelse med en europeisk säkerhetsstandard") och att reglerna är extra hårda när det... |
|||
Bokföra preliminärskatt för enskild firma?
Hej, |
|||
Jobba gratis för enskild firma (utan anställning)
Jag och en kompis kommer att starta ett företag tillsammans, men av vissa anledningar blir det inte ett HB eller AB. Jag kommer att starta en EF i mitt namn. |
|||
Underhåll/reperation byggnad avdragsgill?
Underhåll/reparation byggnad avdragsgill? |
|||
Momsredovisning innan kontroll och fix av diverse konton...
Jag vet inte om jag har klantat mig lite nu. Men jag tänkte inte riktigt efter innan jag handlade. |
|||
När ska kontrolluppgifterna in för utdelningen 2012
Hej, |
|||
Kundinbetalning efter månadsavstämnin
Hej. |
|||
Ny på arbetsmarknaden som webbutvecklare, söker råd
Hej, Kategori: Off Topic |
|||
Egenanställning istället för Enskild firma.. hur funkar det?
Hej!🙂 Kategori: Allmänt |
|||
TM/CC/Säljbolag sökes
Vi säljer en tjänst som vi är, vad vi vet, ensamma i Sverige om. Vi söker tm,cc eller säljbolag. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
När måste man senast bokföra inköp?
Hej! Jag är ny här. Jag och en kompis har startat ett musikproduktionsbolag. Vi försöker sköta så mycket som möjliget själva och har skaffat Fortnox bokförings"program" om det nu heter så när man kör det online. |
|||
Årsredovisning av moms
Hejsan! |
|||
Nolla konton?
Har just gjort mitt första förenklade årsbokslut och undrar nu exakt hur man ska göra i bokföringsprogrammet (Promikbook). Ska man nolla alla konton och hur gör man det? |
|||
Om konto 5410
Hej, kan någon förklara den här konto? |
|||
AAA-läge på liten butik
Har hittat en liten butik på ca 25 kvadrat (+lagerutrymme lika stort i källaren), i dagsläget en kiosk. Förmånlig hyra sett till läget på butiken. Kategori: Affärsplanen |
|||
Var kan jag hitta dropshipping program för....
Jag letar efter dropshipping tjänster för Mobiltelefoner,datorer,ipads etc och en annan för sexleksaker. Kategori: E-handel |
|||
AB vid försiktig start
Håller ni med om att man inte ska starta AB om man inte tror att man kommer tjäna så mycket eller något alls de första åren? Kategori: Allmänt |
|||
fråga om uträkning av vinst/kostnad
Jag har en fråga. |
|||