Senaste inläggen
Lagerbolag - byta Handelsbolag till Aktiebolag
Jag kör idag Handelsbolag men vill gå över till AB och har hittat en på blocket som säljer lagerbolag. |
|||
Vilka projektledningsverktyg använder ni?
Hej! Kategori: Chef, Ledarskap och Coachning |
|||
Dra av för arb. relaterade vårdbesök o massage
Hej, |
|||
Blandade domäner/hemsida till salu.
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Försäljning industrifastighet med kontering fastighetsskatt
Har en enskild firma (kontantmetoden) som i slutet av oktober fullföljt försäljningen av en liten industrifastighet (köpt av mig privat och därefter inlagd i firman 2009). |
|||
Bokföring av ingående moms
Efter att ha varit frilansöversättare i ett antal år har jag som hemarbetande i princip aldrig |
|||
Tidpunkt för ombildning?
Hejsan, |
|||
Behöver feedback till min affärsidé!
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Hur bokföra ersatt söndrig/trasig vara för kund?
Hej, jag har ersatt en kund med en ny vara när varan gick sönder efter en dag.(Kläder) |
|||
Låta aktiebolaget finansiera ett projekt vid sidan av
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker grafisk designer för webshop funktion
Är på jakt efter en som kan fixa liknande "designa-din-vara" funktion fast med annan produkt än skjortor och en mer avancerad funktion samt i 3D: Kategori: Söker/eftersöker |
|||
GrovTvättmaskin Wascator W 73 för tvättstuga, företag, jordbruk
7,3 Kgs maskin, 3 fas ström 380 V. Dom är dyra nya men vi har 3 tvättmaskiner och det räcker med högst 2 så denna säljs nu för 2800:- Kategori: Till salu |
|||
Hyra ut mig själv trots annan relevans på företaget
Hej! |
|||
Gratis marknadsföring -restauranger, pizzerior, hotell & Ceféer
Hej Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Söker kompanjon för start av hem för flyktingarSocionom söker medarbetare för start av hem, för flyktingar eller hem för ensamkommande flyktingbarn någonstans i Stockholms eller Uppsala Län med omnejd eller någonstans i Sörmland, i alla fall inom rimligt avstånd för alla berörda och med närhet till sjukvård, aktiviteter m.m. för de eventuella boende. Bra om den eventuelle medarbetaren kan bistå... Kategori: Affärsidéer |
|||
Gäller priser i ett avtal med kommun sekretesslagen eller inte?
Hej! |
|||
Byggbolag bygger hus uttagsbeskattning
Byggbolag köper villa fastighet renoverar och säljer med förlust. |
|||
Ta tempen på din webbnärvaro med en gratis webbanalys.
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Bokföring/kontering av skuld
Jag undrar hur man bokför en utbetalning av en skuld, eller alltså när företaget ska betala tillbaka de pengar jag "lånat" till företaget! |
|||
Tips köpa kylskåp till företagetJag behöver köpa ett nytt kylskåp till företaget. Jag driver ett gatukök och behöver en restuarangkyl som klarar av att öppnas och stängas många gånger per dag och trots det hålla kylan bra. Jag har kollat runt på olika hemsidor men jag har ingen aning om vilka leverantörer som är bra eller ej. Finns det någon som har något tips? Kategori: Inköp |
|||