Senaste inläggen
Go More biluthyrning/samåkning - kommer det fungera i Sverige?Har läst att biluthyrningstjänsten Gomore har öppnat i Sverige, tror ni att det kommer fungera här? Kategori: Off Topic |
|||
Direktavdrag inköp Biltillbehör i företagetEnskild firma köper in lätt lastbil. Kan man göra direktavdrag på extra utrustning på bilen? Ex. 57.000:- |
|||
Bindande avtalJag driver en kursverksamhet där man i samband med anmälan får ett avtal på mailen för vad som gäller för en kurs. Där står det att man endast kan avboka under pågående termin genom att uppvisa sjukintyg eller flyttanmälan. Jag har nu en som anmält sig, som två veckor efter kursstart bett om att få dela upp betalningen, men som sedan nu säger att h... |
|||
Hur bokföra efterskänkt skuld
Hur bokför man om ett lån till ett aktiebolag efterskänkes? Kan det vara ett 2010 konto? |
|||
Starta eget klädmärke?
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Egen bil egen firma - milersättningen
Hej! |
|||
Avveckling och utförsäljning av Tv-spel, mobiltillbehör m.m.
Hej alla! Kategori: Till salu |
|||
Enkät/undersökning verktyg?
Hej, Kategori: Feedback |
|||
Turism och Event
Hej, Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Enskild firma bokföringHej, om enskild firma hade anlitat en bokföringsfirma och den bokföringsfirma har gjort många fel och mycket som man inte förstår i bokföringen som nu har man upptäckt. Vem har ansvaret för detta? Ska denna bokföringsfirma ha skyldighet att rätta till eller vart ska man vända sig. |
|||
En praktisk fråga.
Hej!
Kategori:
Allmänt
|
|||
Blandade domäner till salu
Lägg ett bud jag förbehåller mig dock rätten att neka de bud jag anser vara för låga. Kategori: Till salu |
|||
MomsHur ändra man moms % på faktura mallen? Kategori: Allmänt |
|||
Fel i bokföringen
Hej! Jag undrar vart kan man vända sig om man misstänker att bokföringsfirma fuskar eller har många fel i bokföringen? Min man är egenföretagare och har haft en bokförare som har skött hans bokföring. Men vi misstänker att det finns något som inte stämmer. |
|||
Starta AB - vad kan jag göra med mina 50 000 kr?
Hej alla kloka! |
|||
Lägg ut Arbetsförmedlingen annons
Hej företagare! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
För dig som vill ha fler bra företagskontakter!
Du Entreprenör! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Strul med kreditfaktura
Har ett bokföringsbekymmer jag behöver hjälp med. |
|||
Låna ut pengar till aktiebolag
Hejsan! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Enskild Firma, Bokföring, Snart bokslut, Preleminärskatt
Hej alla företagare/mentors m.fl. |
|||