Senaste inläggen
Bokföra verifikat + kreditkortsfaktura [Fakturametoden]
Hej, |
|||
Inköp av mobil på enskild firma (kontantmetoden)
Jag tänkte köpa en ny mobil med fastprisabonnemang som jag kommer att använda ungefär lika mycket i firman som privat. |
|||
Enskild firma går mot plus, yey eller ney?
Hej, |
|||
Söker någon som tillverkar klockor.
Hej gott folk! Jag driver en webbshop som precis kommit igång, vi har ännu ett fåtal produkter. Kategori: Inköp |
|||
Kvitta fakturor med kontantmetoden
Hej, |
|||
Gärna feedback på vår affärsidé
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Intern represetation i enmansbolag.
Hejsan! |
|||
Prissättning Hemsida
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Momsfri fakturaHej alla. Jag skulle behöva skriva fakturor där jag inte behöver använda momstariffer eftersom mitt företag är momsbefriad. Har fakturamallen från företagande.se men kan inte i mallen utesluta momsbelopp. Någon som kan hjälpa mig med detta. Med vänlig hälsning Claes. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med Bokföring
Hej på er! |
|||
Söker ung tjej som affärspartner
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kostnadsföring av förutbetald leasing
Hej, jag har en leasingbil med förutbetald leasing som införskaffades och uthämtades i början av september. Leasingperioden på 36 månader börjar enligt avtalet gälla 1 oktober och en "initialavgift" betalas för tiden jag haft bilen i september. |
|||
Beräkna soliditet, hjälp!
Hej, |
|||
Hjälp att konvertera jpg till vektorgrafik
Hej gott folk! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avsluta enskild firma - Bokföra inventarier
Hej på er! |
|||
Kostnader utan kvitto i ABJag hjälper en vän med bokföringen i ett AB. Hon har en del kostnader som betalats med företagskortet där det saknas kvitton. Kan de läggas på ej avdragsgilla kostnader (6992)? Hon har också några uttag från kontot, som hon säger gått till att betala kontanta kostnader och milersättning, men så länge jag inte får in kvitton och körjournal så antar... |
|||
Söker dropshipping produkter till min e-butik
hej jag driver en webb shop som behöver produkter. Kategori: Inköp |
|||
Promibook vs Visma
Hej! nyföretagare som letar efter enklaste sättet att bokföra mm, kommer sälja t-shirts, hoodies, tank tops, och klockor i webb shop. |
|||
Börja sälja klockor online
Hej gott folk! Kategori: E-handel |
|||
Önskar feedback på en sajt
Hej! Kategori: Feedback |
|||