Senaste inläggen
Felredovisat av anlitad (och auktoriserad) redovisningskonsult?
Hej, |
|||
milersättning och trängselskatt
Hej |
|||
beställa produkt från Eu-land, hur gör jag med momsen?
Jag prisjämför en produkt (kameratillbehör) i butik i sverige jämfört med köp via en säljande online-butik på ebay från ett annat eu-land. Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Transportstyrelsen trängselskatt tilläggsavgiftHej, vilket konto ska tilläggsavgift (förseningsavgift på 500 kr) för trängselskatt bokföras på? |
|||
Kontera löner
Hej, |
|||
Bokföra verifikat + kreditkortsfaktura [Fakturametoden]
Hej, |
|||
Inköp av mobil på enskild firma (kontantmetoden)
Jag tänkte köpa en ny mobil med fastprisabonnemang som jag kommer att använda ungefär lika mycket i firman som privat. |
|||
Enskild firma går mot plus, yey eller ney?
Hej, |
|||
Söker någon som tillverkar klockor.
Hej gott folk! Jag driver en webbshop som precis kommit igång, vi har ännu ett fåtal produkter. Kategori: Inköp |
|||
Kvitta fakturor med kontantmetoden
Hej, |
|||
Gärna feedback på vår affärsidé
Hej, Kategori: Affärsidéer |
|||
Intern represetation i enmansbolag.
Hejsan! |
|||
Prissättning Hemsida
Hej! Kategori: Feedback |
|||
Momsfri fakturaHej alla. Jag skulle behöva skriva fakturor där jag inte behöver använda momstariffer eftersom mitt företag är momsbefriad. Har fakturamallen från företagande.se men kan inte i mallen utesluta momsbelopp. Någon som kan hjälpa mig med detta. Med vänlig hälsning Claes. Kategori: Allmänt |
|||
Hjälp med Bokföring
Hej på er! |
|||
Söker ung tjej som affärspartner
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kostnadsföring av förutbetald leasing
Hej, jag har en leasingbil med förutbetald leasing som införskaffades och uthämtades i början av september. Leasingperioden på 36 månader börjar enligt avtalet gälla 1 oktober och en "initialavgift" betalas för tiden jag haft bilen i september. |
|||
Beräkna soliditet, hjälp!
Hej, |
|||
Hjälp att konvertera jpg till vektorgrafik
Hej gott folk! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Avsluta enskild firma - Bokföra inventarier
Hej på er! |
|||