Partner för att öppna HVB för personer i missbruk sökes

Anonym
Hej,
Jag är en tjej på 32 år vars önskan är att starta upp ett HVB för personer i missbruk men jag tror inte att det skulle vara fel att ha en partner till detta. Jag har jobbat med målgruppen i snart 7 år, både inom myndighetsarbete och behandling. Jag är utbildad i MI, ASI, HAP, Prime For Life och snart CRA plus att jag läser grundläggande psykoterapi fd. steg 1 med inriktning KBT, ACT och mindfulness.

Jag brinner för målgruppen och vill inte göra detta för att tjäna pengar, utan för att hjälpa människor och jag vill att du ska känna samma sak. Det är det allra viktigaste samt att vi har "samma" syn på hur ett HVB skulle kunna drivas. Min tanke är ett mindre ställe där man även kan använda sig av djur i behandlingen på något sätt.

Verkar detta intressant så hör av dig! jag finns i Östergötland men kan tänka mig att göra detta i närliggande län också, bara det blir rimligt pendlingsavstånd.
Anonym
Hej, jag vill gärna öppna med dig HVB. Jag har erfarenhet och redan tar han om en pojka.
1
Väntar fortfarande på svaret från dig.
Anonym
Hej Detta låter intressant då vi letar efter en partner som vill starta med oss. Vi har en fastighet som är klar och inspekterad utav kommun, brandkår och ivo med ett godkännande på 12 platser. Hur tar vi upp kontakten med dig.
7
5
Hej, Spännande, skicka gärna PM med lite mer information :) //Sandra
367
46