Senaste inläggen
Orolig att balansrapporten inte kommer balansera vid bokslut
Hej! |
|||
Inkr4
Hej, sitter och försöker lära mig deklarationen. |
|||
Köpa eldrivet fordon
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Tips för att öppna bilförmedling
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Vilken bolagsform skall jag välja?
Hej alla företagar-ess! |
|||
Upplupen semesterlön till företagsledare/delägareHej, som jag har förstått det utifrån bland annat forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topic... så är det inte nödvändigt att ta upp upplupen semesterlön på företagsledare/delägare. <... |
|||
OMSÄTTNINGFinns det någonstans statistik för omsättningen av allt transport i örebro län? Kategori: Allmänt |
|||
Camping till salu
Genuin camping (egen fastighet) med egen badplats vid Kalmarsund. Kategori: Till salu |
|||
Hyra ut lokal och garage
Hej, |
|||
leverantörville börja sälja t-shirts med ett eget tryck på, men problemet är att jag inte hittar en bra leverantör och behöver t-shirts i bra kvalitet. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Betala ut intjänad semesterlön löpande
Hej, jag undrar om arbetsgivare och anställd kan avtala att intjänad semester betalas ut löpande (12% av bruttolönen) även vid anställning längre än 3 månader. |
|||
Fordran, retur av inköp
Kan betala om jag får ett ordentligt svar. |
|||
Köpa/sälja bolag
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Skatt på gåvor?
Hej, |
|||
Frågor gällande fd leasingbil, moms, export, vmb,
Hej |
|||
Skulder hos Kronofogden, starta aktiebolag (måleri)
Hej, har ganska stora skulder hos kronofgden. |
|||
Utländskt företag med svenskt momsregistreringsnummer?
Hej! |
|||
Varför ta mer för företag än privatpersoner? Fakturering
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Giltighet offert: beställning / leverans
Hej, |
|||
Jobba från landställetHej! Har inrett kontor i separat byggnad (används till 100% som kontor) på landstället, företaget betalar även låg hyra för det. Har inget kontor i övrigt jag hyr/betalar för. Är huvuddelen av tiden på landet/kontoret där. Kan företaget betala mina bilresor till och från bostadsorten/Stockholm ( ca 9 mil) samt parkeringsavgift när jag jag är på kun... |
|||