Idé är att skicka adresserad reklam till utvalda adresser, det lev alltid till alla brevlådor.
Är de medlemmar i de 2 nedan är det ej tillåtet att skicka.
www.statenspersonadressregister.se/root/dina-person...
www.swedma.se/reklamsparr/nix-...
Ett enkelt vykort med passande bild av ert företag.
Skicka för 1000kr i månaden och känn av efterfrågan. Ni vill självklart kunna leverera snabbt till kunderna, annars missnöjda istället.
Vykort är lite exklusivare, mer unikt av all reklam.
Tror på större genomslagskraft en att bara pumpa ut mängder, som inte kommer läsas av många mottagare.
Skriva en liten text, tydligt budskap.
På bilden olika ord av era tjänster, lätt att förstå.
En bild skapar mer än tusen ord som man säger.
Ser hemsidan nu, min hemsida och texten "Vi är fullt försäkrade" skulle jag byta ut.
Skapar tankar av tråkiga saker som kan hända hos kunden, både undermedvetet och medvetet.
Även trygghet ska bort tycker jag, får direkt tankar om larm eller säkerhetsbolag.
Försäkring är jätte bra, men bättre att det står under en katogori längst upp till vänster. Tex Kvalité & trygghet eller något.
Kör på en mer säljande och unikare första text på sidan, så kunden blir nyfiken.
Under kategorierna flytta upp kontorstädning tillsammans med övrig städtjänster. Lite mer struktur, om ni inte har en organiserad proffsig hemsida blir kunden mer övertygad om likadant arbetssätt.
Skulle vilja ha priser och beställning på något annat sätt i katogorier eller längre ner. Kunden vill oftast ha information först om tjänster och företagets story.
Kunderna som letar efter priset hittar priset. våga ta betalt, era tjänster är värdefulla.
Speciellt eftersom ni säger att ni är bäst.
Vet inte riktigt om ni ska informera om extra jobb, även atf din man är sjökapten. Jobbat med bedrägerier osv. Man kan tro ni är robotar eller att detta företag är en bisyssla.
Berätta att du har 15 års erfarenhet av städning osv istället, beroende på din ålder. Att du lärt dig i hemmet tycker jag du ska skippa. Du är en profitionell städare, det känner man sig tryggare av. Helt sant, eller hur
Tycker ni borde korta ner alla texter. Ni översäljer till kunden, för mkt information på första sidan kan trötta ut kunden. Ni har bara några sekunder att fånga kundens intresse. Tänk hur ni själva tänker när ni surfar.
Innan ni etablerar er i fina områden gör sidan mer profitionell. Alla kommer få bra första intryck av ert företag. Ta det i rätt ordning, börja med grunden. Ingen idé att ni lägger pengar på reklam innan ni gjort er hemsida helt klar.
Önskar er all lycka till, det är kommer ni fixa