Senaste inläggen
"Finansiärer"
Jag undrar om någon här, kan svara på min fråga? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Handla utan momsregistrering och F-skatt
Hej, Kategori: Inköp |
|||
Hur fungerar detta med rapporter egentligen?
Jag använder ett något äldre bokföringprogram från 2013. Det var året innan K2 kom. Mitt program har resultat- och balansräkningar uppställda enligt ÅRL. |
|||
"egen insättning" HB, köp av restaurang & fastighet
Hej, |
|||
Hur bokför jag inköp av privatperson och sen export utanför EU
Hej, |
|||
Söker medgrundare/partner till affärsidé inom fitness/kost
Söker en driven medgrundare/samarbetspartner till en affärsidé inom fitness/kost. Konceptet finns redan utomlands och möjligheterna är stora för den svenska marknaden. Positivt om du har erfarenhet eller intresse för träning/hälsosam livsstil. Även positivt om du bor i Malmöområdet, men inget måste.
Kategori:
Söker/eftersöker
|
|||
Aktiekapital, använda för mjukvara/programering?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Fakturera kund när Enskild firma avregistreras
Hej |
|||
Akut hjälp behövs! Adwords!Hej! Jag har drivit företag inom bemanningsbranschen i ungefär 3 månader. Har inte fått några kunder ännu, testat annonsera med mera. Är rätt stor konkurrens men jag har en nischad idé inom branschen och hoppas kunna locka kunder tack vare högre kvalité än konkurrenterna. Jag behöver dock få folk därute att veta att jag finns och har funderar på Ad... Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
hitta kunder till bemanningsföretag
Hej Kategori: Allmänt |
|||
Köpa av sig själv samt kvitton.Hej jag har lite funderingar. Jag ska strax starta ett företag bara för att kunna fakturera när jag jobbar som cykelbud. Jag har köpt en cykel på blocket som privatperson. Jag tänkte inte på att be personen skriva kvitto och undrar om jag kan köpa den på företaget ändå för att slippa inkomstskatten. Cykeln köptes för 3500. Jag har samma situation m... |
|||
Bokföra kunds kostnad
Hej! |
|||
hjälp med plock & pack?
Hej. Kategori: E-handel |
|||
Starta AktiebolagJag undrar en sak. Om jag och en kollega ska starta ett aktie bolag tillsammans hur ska man då fördela ägandet på bästa sätt? Kategori: Allmänt |
|||
Bokföra försälj utanför EU när varan aldrig landar i sverige
Om vi har en kund utanför EU som beställer varor av oss och varan skickas direkt från fabrik i Kina till kunden? |
|||
Kontrollbalansräkning
Hej! |
|||
Hur hyra verksamhetslokal av mig själv?
Jag ska starta eget och vill bedriva min verksamhet "på hemmaplan". Kategori: Allmänt |
|||
Hur ska man bokföra eget uttag av varor i en livsmedelsbutik?
Hi Everyone. |
|||
Köpa befintligt företag
Jag jobbar idag i ett företag som ägs av min sambo och dennes föräldrar. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Fråga angående konsultbolag och bolagsform(er)
Hej |
|||