Senaste inläggen
Hjälp angående intäkter
Hejsan. |
|||
Investera i hus
Hej min fundering är att investera i hus där jag bor eftersom bostadsbristen här är sky hög. Kategori: Affärsidéer |
|||
Tjänstebil i ej momspliktig verksamhet
Hej. |
|||
Easy Freelance jobsIs There any easy freelance jobs for telecom engineers Kategori: Allmänt |
|||
Beskattning på veteranbilar
Hej, |
|||
Delägarskap och deltidsarbete
Hej! |
|||
Finansiering av köp av AB?
Hej och hjälp! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker revisor till sammarbete/partnerskap.
Hallå, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nya medarbetare sökes omgående
Nu söker vårat företag fler arbetare som kan vara flexibla och jobba från sin egen dator. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Behöver ni e-postadresser till företag?
Vi har e-postadresser till nystartade aktiebolag i områdena Stocholm, Västra Götaland och skåne Län. Dessa kan levereras till er varje vecka. Går även att beställa på de som är startade från idag och 3 år tillbaks. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Arbetsgivaravgifter bilförmån i enskild firma
Hej, |
|||
Crowdfunding/Delägarskap från början innan uppstart?
Hej därute, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Webbyrå söker säljare
Webbyrå söker nu efter säljare som är duktig på marknadsföring/försäljning och även intresserad av att inleda ett samarbete. Du är utåtriktad, professionell och gillar att träffa nya människor. Vi ser gärna om du är egenföretagare och vill jobba självständigt. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Får Suppleanten äga aktier i bolaget?
Hej! |
|||
Sponsorer
Hej ! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Resultatbudget
Vet inte om det är rätt kategori? Kategori: Off Topic |
|||
Bokföring av Kvitton och utlandsköp (noob frågor)
Jag har under 2017 startat upp en enskild firma för lite konsult och teknikutveckling vid sidan av mitt fasta arbete och tänkte nu avrunda min första bokföring. |
|||
Driva eget (bisyssla)J ag funderar på att köpa in en maskin och utrustning för tllexempel snöskottning/sandning gallringsskotnong eller hyra ut mig med eller utan maskin till lantbrukare/skogsbrukare. Tanken är att ta på mig jobb i mån av tid från mitt dagliga arbete. Syftet är inte att tjäna mitt leverbröd på firman utan glad om Inteckterna täcker de månatliga utgifte... Kategori: Affärsplanen |
|||
Tillverkare av fina hundhalsband och selarNågon som vet var jag kan hitta tillverkare av fina hundhalsband och selar?Kan tänka mig att någon som tillverkar smycken eller hårsmycken skulle kunna åta sig även detta. Kategori: Affärsidéer |
|||
investering i ny husfabrik , tillverkning av lister6foder
Hej Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||