Senaste inläggen
Starta eget med redan eget lager
Hejsan |
|||
Skatt 2017 och utdelning 2018
Hej! Skulle behöva lite hjälp, helt grön på detta 🙂 Har så pass liten verksamhet så tänkte jag skulle skippa revisor och lära mig själv istället. |
|||
Starta med bokföring
Hej |
|||
företagsnamnHej jag ska starta aktiebolag i sommar och kommer jobba med reperationer av värmepumpar/bergvärme o lättare vvs jobb har totalt kört fast när det gäller namn vill inte ha nåt som anknyter till kommun eller mitt namn förslag mottages tacksamt Kategori: Affärsidéer |
|||
Hjälp två studenter i nöd PLZ
Hej allihopa! Vi är två studenter som skriver vårt examensarbete i programmet Entreprenöriellt företagande (Högskolan Dalarna) och skulle väldigt gärna vilja ta del av era erfarenheter och åsikter gällande komplementär valuta i en kort (anonym) enkätundersökning.. Kategori: Allmänt |
|||
Söka huslån som egenföretagare
Bakgrund |
|||
Nykundsbearbetning och Leadsgenerering – vi tar vara på dina sä
Nykundsbearbetning och Leadsgenerering – vi tar vara på dina säljmöjligheter Kategori: Nyheter |
|||
Frågor om bokföring av frakt, inköp och milersättning
Hej! |
|||
Hjälp angående intäkter
Hejsan. |
|||
Investera i hus
Hej min fundering är att investera i hus där jag bor eftersom bostadsbristen här är sky hög. Kategori: Affärsidéer |
|||
Tjänstebil i ej momspliktig verksamhet
Hej. |
|||
Easy Freelance jobsIs There any easy freelance jobs for telecom engineers Kategori: Allmänt |
|||
Beskattning på veteranbilar
Hej, |
|||
Delägarskap och deltidsarbete
Hej! |
|||
Finansiering av köp av AB?
Hej och hjälp! Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker revisor till sammarbete/partnerskap.
Hallå, Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Nya medarbetare sökes omgående
Nu söker vårat företag fler arbetare som kan vara flexibla och jobba från sin egen dator. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Behöver ni e-postadresser till företag?
Vi har e-postadresser till nystartade aktiebolag i områdena Stocholm, Västra Götaland och skåne Län. Dessa kan levereras till er varje vecka. Går även att beställa på de som är startade från idag och 3 år tillbaks. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Arbetsgivaravgifter bilförmån i enskild firma
Hej, |
|||
Crowdfunding/Delägarskap från början innan uppstart?
Hej därute, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||