Senaste inläggen
Estniskt, lågbeskattat bolag till reaprisMitt välskötta estniska bolag som jag avslutat verksamheten i är till salu för reapriset 2000 kr. Jag gav själv 15.000 kr. Ägarbyteskostnader i Estland tillkommer med ca €140. Bokslut inlämnat för 2017 med noll kr vinst. Du behöver inte ens betala in aktiekapitalet på 2500€ genom en teknisk, tillåten lösning som innebär att du istället står i skuld... Kategori: Företagande över gränserna |
|||
försäljning av aktier
Hej! |
|||
Fara med bankfinansieringLång tid som företagare i olika skeden inom tillverkande industri har visat mig att ett nytt företag initialt mår bäst av att ta in privat kapital i form av aktieägarinsättningar. Om substans i form av kompetens, produkter och långsiktig marknad finns, brukar en vettig värdering av bolaget kunna samla intressenter och investerare. En viss kvarvaran... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Tillverkar du något för hunden och söker samarbetspartner?Jag har en del idéer om tillverkning och försäljning av lite av varje för hunden och söker kontakt med andra som också har sådana tankar, är djurvän och gärna intresserad av att jobba en del ideellt. Jag är pensionär och vill ägna resten av mitt liv till att hjälpa djur som har det svårt. Hela konceptet är tänkt som ideell verksamhet främst för hem... Kategori: Affärsidéer |
|||
Nolla konto 1640. Hjälp
Hej, |
|||
From Medicinal chemistry to Business development ?
HI, Kategori: Off Topic |
|||
Dold anställning?
Hej! |
|||
Omvandla en aktiesparklubb till nån bolagsform
Hej Kategori: Företagande över gränserna |
|||
Dubbelbetalning
Hej |
|||
domainname helgen .se for sale
I'm selling domainname helgen(.se) Kategori: Domäner till salu |
|||
Varför flytta tillgång och skuldHar under en tid följt ett konkurerande företags ekonomi. Jag vet att det finns en del konsgjord andning för att hålla siffrorna uppe, men en kvalificerad gissning är att det borde börja bli ganska illa ställt snart. Nu har det visat sig att ett nyttt bolag (samma ägare) under 2017 blivit ägare till företagets fastighet med tillhörande skuld. Fasti... Kategori: Allmänt |
|||
Bilregister och fordonsuppgifter App
Hej! Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Förbruka aktiekapital
Hej, |
|||
Lönsamt med marknadsföring under sommaren?Hejsan gott folk, jag driver ett företag och undrar om det är en bra ide att dela reklam och marknadsföra företaget under sommaren. Det är många som säger att alla viktiga chefer har semester och att det inte är lönt att försöka under sommaren. Vad tycker ni är det lönt att marknadsföra under sommaren? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Säljare till starkt varumärke sökes
Vi söker en säljare till "Senior.se - Tid för Livet". Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Legit att sälja OEM klockor med egen logga från Alibaba?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Flytta över varulager från EF till AB
Har nyss startat ett AB och vill flytta över varulagret från mitt EF. |
|||
Starta AB med person som har usel kreditvärdighet?
Är i begreppet att dra igång ett AB med en kompanjon. Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Konkurrens inom branschen.
Hej! Kategori: Affärsidéer |
|||
Skatt - betalt i pengar + tjänst
Har nyligen startat enskild firma och är helt ny på det här. |
|||