Senaste inläggen
Förskottsbetalning - FakturorHar skickat flera fakturor med betalningsvillkor: "levereras efter betalning" och där med inte nämnt leveransdatum. Vad jag senare har läst är leveransdatum ett måste och undrar då om jag behöver fakturor efter betalning med datum. |
|||
partners in potential business
Vi söker affärspartner inom översättning och språkanalys. Kategori: Affärsidéer |
|||
Dina tips för att gå från Enskild firma till AB
Som rubriker lyder... Kategori: Allmänt |
|||
Har du bra koll på Bitcoin och kryptovalutor?
Har vi en medlem som har bra koll på Bitcoin och andra kryptovalutor? Hur man köper, förvarar, etc. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Gratis upplägg av digital marknadsföring & marketing automation
Hej! Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Rätt till förskola vid deltidsföretagande (Anställd + Firma)
Hej, |
|||
Fel i 2440
Hej, |
|||
Bokföra delägare sinsemellan
Hej, |
|||
Sätta samman "färdiga produkter" till en egen produkt?
Hej på er alla! 🙂 Kategori: Patent- och registreringsfrågor |
|||
Råd och rön ang idé
Hej Kategori: Affärsidéer |
|||
Webbyrå söker kvalificerade säljare
Webbyrå söker nu efter säljare som är duktig på marknadsföring/försäljning och även intresserad av att inleda ett samarbete. Tjänsten innebär stort eget ansvar och frihet varför det är viktigt att du har god förmåga att självständigt söka upp och bygga relation med nya kunder. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Göra jobb på resan för att kunna ta flygbiljetten på företaget?
Hej! |
|||
Marketing Automation?
Hur många vet vad marketing automation faktiskt är? Dom flesta har idag redan hört om det men få har kunskapen hur dom kan implementera det i sitt företag. Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Agera mellanhand mellan två företagEn vän till mig håller på att starta upp ett företag men har redan sålt tjänster till andra företag som är redo att faktureras. Frågan är.. Kan jag som redan är igång med ett företag fakturera företagen, låta pengarna vila i mitt företag för att sedan "föra pengarna vidare" till mins väns nystartade företag? Hur går man i så fall tillväga? Utgår fr... |
|||
Bokföra banklån
Hej, |
|||
Spelpublisering, F-skatts registrerad som enskild firma
Hallå, Har utvecklat ett spel på deltid sedan några år tillbaks som jag tänkte lägga upp som “early access” på Itch.io (förhoppningsvis även Steam senare i höst), och har då 2 frågor angående skatt samt en kort monolog som skulle uppskattas att få svar/feedback på: |
|||
Behövs en filial om jag bara säljer tjänster på nätet?
Behövs en filial om jag bara säljer tjänster på nätet? Som tex att bygga hemsidor eller redigera videos? Jag skulle alltså sälja till hela världen. Kategori: E-handel |
|||
Säljare för medlemsrekrytering sökes!
Vi på High Media House söker säljare Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Hjälp!!
Hej |
|||
Investering i whisky?
Jag har köpt en tunna whisky (den sista som tappades under ett visst namn, destilleriet har sedan tvingats byta namn pga en tvist). Kan man ta in detta som en investering i ett AB. Företaget har bl.a. finansiella placeringar med i verksamhetsbeskrivningen. |
|||