Prenumerera
Ekonomi
Program för kunduppföljningÄr det någon som vet om alternativt använder någon programvara för kunder. Har försökt med outlook men får ingen riktig överblick. Har funderat på en... Kategori: Inköp |
|||
Ingångsvärden utrustning
Behöver snabb hjälp då Visma inte har svarat på supporten |
|||
Bokföringsunderlag/Verifikation
Vad räknas som ett giltigt bokföringsunderlag? |
|||
Skatt i ideell föreningHej! Undrar om det är någon som har koll på vad som gäller för skatter i ideella föreningar. Det rör en teaterförening som har funnits i snart två år... |
|||
Tips om ForetagsformJag ar pa vag att flytta tillbaks till Sverige efter nagra ars franvaro. Jag kommer att arbeta som konsult at ett foretag utanfor EU fran mitt hemkont... |
|||
Bokföring av felinbet
Hejsan |
|||
Hur Bokföra intäkt, Kreditors fakturera mig?
Har en till liten fundering. |
|||
Första raden i nytt års bokföring? Papper och penna...
Hej där ute och god fortsättning på er alla. |
|||
Saltar dom räkningen? (bokslut och årsredovisning)
Hej på er. |
|||
Mobilt bredbandHar en enskild firma. Den bärbara datorn är inköpt till firman. Tecknar jag ett fast internetabonnemang så vet jag att skatteverket inte går med på at... |
|||
Ägarbolag?
hej! |
|||
Snart dags för bokslut - vad göra med vinst?
Här kommer några rookiefrågor ;) |
|||
EF året är snart slut, vad ska och kan jag göra?Jag har en enskild firma som jag startade upp den 17 jan i år. Verksamheten har fakturerat för ca 30k kr exkl moms under året. Nu undrar jag om jag ka... |
|||
Hur bokföra fastighet?
Hej! |
|||
Hjälp någon - Företag i Estland, bosatt i Sverige
Hej jag behöver lite hjälp, råd och tips angående mitt företagande. |
|||
Ersättning för ex. skolklasser som säljer produkter..
Hur blir det med ersättning till skolklasser som säljer saker åt företag? Med själva ersättningen alltså. |
|||
moms på Programvara
Köpte in ny programvara till företaget inför -09. |
|||
Ta in privata inventarier i firman?
Jag försökt att få klarhet i detta. Kategori: Inköp |
|||
Omstart ?Hej, har haft enskild firma i lite drygt tre år men får inte riktigt snurr på verksamheten som är konsulting inom försäljningsrelaterade frågor. Funde... |
|||
Konton - arbete i bostad & körjournal?
Hej, |
|||