Prenumerera
Ekonomi
§ 7-tjänster
Börjar med att tacka för mycket intressant läsning i detta forum. Läste lite om § 7-tjänster och känner att jag behöver ställa några följdfrågor. |
|||
Utbetalning januari, inkomst skapad under dec. Vilket år?
Har fått in större delen av min enskilda firmas inkomst i december, fakturan för denna inkomst är släpande och har förfallodag i slutet av Januari. |
|||
AvskrivningarUnder bokföringsåret 2007 hade vi inventarier för 157.000 kronor, kvar ca 110.000 kronor efter avskrivning. 2008 köpte vi ytterligare inventarier för... |
|||
Preliminär skatt på företagsregistrering.se
Hej, |
|||
Bokföring av privat egendom till företagstillgång??
Hej |
|||
Sälja inom norden/EU hur blir det med momsen?
Hej! |
|||
F-Skattangivelse
Nu har jag kommit till mitt andra årsbokslut/deklaration: |
|||
SläpvagnHar jag rätt att ta ut högre skattefri milersättning än 18,50/mil om jag dessutom drar en privat släpvagn efter bilen? Dels drar ju bilen mer bränsle,... |
|||
Bokföra skatteinbetalning i Handelsbolag
Hej, |
|||
Varulagersvärde i balansräkning
Ännu en fråga, om ett varulager ska räknas in som tillgång i balansräkningen. |
|||
FLYTTAD: Starta bolag i lettland med lågskatte
Det här ämnet har flyttats till Till salu. |
|||
Program för kunduppföljningÄr det någon som vet om alternativt använder någon programvara för kunder. Har försökt med outlook men får ingen riktig överblick. Har funderat på en... Kategori: Inköp |
|||
Ingångsvärden utrustning
Behöver snabb hjälp då Visma inte har svarat på supporten |
|||
Bokföringsunderlag/Verifikation
Vad räknas som ett giltigt bokföringsunderlag? |
|||
Skatt i ideell föreningHej! Undrar om det är någon som har koll på vad som gäller för skatter i ideella föreningar. Det rör en teaterförening som har funnits i snart två år... |
|||
Tips om ForetagsformJag ar pa vag att flytta tillbaks till Sverige efter nagra ars franvaro. Jag kommer att arbeta som konsult at ett foretag utanfor EU fran mitt hemkont... |
|||
Bokföring av felinbet
Hejsan |
|||
Hur Bokföra intäkt, Kreditors fakturera mig?
Har en till liten fundering. |
|||
Första raden i nytt års bokföring? Papper och penna...
Hej där ute och god fortsättning på er alla. |
|||
Saltar dom räkningen? (bokslut och årsredovisning)
Hej på er. |
|||