Prenumerera
Ekonomi
Vänner som investerar? B-aktier?
Hejsan, jag har en fundering på vilket alternativ man ska välja om vänner vill investera i ens företag? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Affärsängel/ delägare sökes
Söker en affärsängel som vill gå in med 1 000 000 kronor i mitt bolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur skriva kvitto när man handlar av företag vs privatperson!Hej! Jag har en bilverkstad för tillfället (f-skatt) men jag har hittat en vara som man kan köpa o sälja med förtjänst när det är dåligt med biljobb.... |
|||
Nybörjare, bokföra reservdelar i verksamheten
Hej alla, |
|||
Hur bokföra egen insättning aktiekapital?
Hej, |
|||
Vart tar schablonavdraget och egenavgifterna vägen?
Något jag undrar över är; |
|||
Fråga om ekonomisk förening
Hej allihopa! |
|||
Nybörjare söker svar å några bokföringsfrågor
[size=4]Hej |
|||
Mitt AB fakturerar mitt HB för tjänst?
Hej, |
|||
Har jag bokat åt fanders?
Är ny som bokförare och har sen starten bokfört skatt enl följande: |
|||
BAS-kontoplan på engelska
Hej! |
|||
Till alla fattiga företagare🙁 Efter tre år av fruktlösa försök att få fram 50 000 i startkapital, ger jag upp!! Det finns INGEN chans för en fattig med dålig kreditvärdighet att... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker en byrå i Sthlm som kan skog.
Hej, |
|||
Få dina pengar mellan särskilt pret på 24 timmarHallå Jag är en person jag lån till alla som är i behov Finansiell ränta på 3% kan över hela modevärlden. Om du är intresserad, kontakta mig för ytter... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring utan faktura med faktureringsmetod ?
Där finns inga fakturor försäljningarna som går genom en mellanhand som kallas odesk.com, som jag tar ut pengar från till paypal. |
|||
Hur bokföra P-bot?
:unsure: |
|||
Lån/ alt. investeringar sökes!!Hej. Jag söker investeringar alt. ett relativt litet lån, till mitt företag. Ett eventuellt lån kan jag betala av på 6-12 månader, beroende på beloppe... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Flytt från bankkonto till bankgiro - hur bokföra?Jag startade min enskilda firma i oktober och har sedan dess använt mitt vanliga bankkonto för att ta emot betalningar och betala företagets fakturor.... |
|||
Juridisk person/aktiebolag som delägare i bostadsrätt?
Hej, |
|||
Inkomstförsäkring egen företagare - vad gäller?
Jag har en vän som ska starta eget som snickare och han frågade mig vad som gäller vid olycka och om han blir sjukskriven en längre tid. Kategori: Inköp |
|||