Prenumerera Ekonomi
Har jag bokat åt fanders?
Är ny som bokförare och har sen starten bokfört skatt enl följande: |
|||
BAS-kontoplan på engelska
Hej! |
|||
Till alla fattiga företagare🙁 Efter tre år av fruktlösa försök att få fram 50 000 i startkapital, ger jag upp!! Det finns INGEN chans för en fattig med dålig kreditvärdighet att... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Söker en byrå i Sthlm som kan skog.
Hej, |
|||
Få dina pengar mellan särskilt pret på 24 timmarHallå Jag är en person jag lån till alla som är i behov Finansiell ränta på 3% kan över hela modevärlden. Om du är intresserad, kontakta mig för ytter... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Bokföring utan faktura med faktureringsmetod ?
Där finns inga fakturor försäljningarna som går genom en mellanhand som kallas odesk.com, som jag tar ut pengar från till paypal. |
|||
Hur bokföra P-bot?
:unsure: |
|||
Lån/ alt. investeringar sökes!!Hej. Jag söker investeringar alt. ett relativt litet lån, till mitt företag. Ett eventuellt lån kan jag betala av på 6-12 månader, beroende på beloppe... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Flytt från bankkonto till bankgiro - hur bokföra?Jag startade min enskilda firma i oktober och har sedan dess använt mitt vanliga bankkonto för att ta emot betalningar och betala företagets fakturor.... |
|||
Juridisk person/aktiebolag som delägare i bostadsrätt?
Hej, |
|||
Inkomstförsäkring egen företagare - vad gäller?
Jag har en vän som ska starta eget som snickare och han frågade mig vad som gäller vid olycka och om han blir sjukskriven en längre tid. Kategori: Inköp |
|||
Ordningen i verfikationspärmen?
Hej, |
|||
Hur bokför man moms vid köpa av programvara utmolands?
Hej, |
|||
har betalat faktura dubbelt men får räkna av på nästa faktura??
Hej! |
|||
Försäljning firmabil
har enskild firma och köpte i fjol 2011 en firmabil för 149000+moms |
|||
Pågående arbete
I bokslutet bokade jag upp pågående arbete |
|||
MomsKan styrelsearvoden i en vägförening tas ut med moms? |
|||
nystartad städföretag, behöver exempel och tips med bokföringen
Hej, |
|||
Bokföringsprogram för HB och några andra frågor!Jag och en vän har skickat in en ansökan till BV angående att starta handelsbolag. Jag har EF sen tidigare, men har inte haft så mycket verksamhet så... |
|||
Hur bokföra återbetalning av avgift som ska betalas nästa år?Hade en hel del negativa synpunkter på min företagsbank och de gick med på att bjuda på avgiften för nästa år. Detta gjorde de genom att sätta in 900... |
|||