Prenumerera
Ekonomi
Bokföra Överföring Från Paypal Till Bank Konto?
Hej! |
|||
Behöver byra redovisningskonsult. Tips mottages gärna!Eftersom min nuvarande revisionsbyrå inte håller måttet, och tar på tok för mycket betalt för att täcka sina egna tillkortakommanden, så tänker jag nu... |
|||
Teckna abonnemang privat, handelsbolag betalar?
Hej! |
|||
Slutligskatt tax 2011 fr SKV
1. Den 2011-09-01 har jag ingående balans: (Aktiebolag) |
|||
Kapital och partners - Färdigt system som spärrar telefonsäljar
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Avdrag för hyra, menar de per år eller månad?
Har precis läst att man kan göra hyresavdrag, är denna summa på 2000/4000 kr per år eller månad? |
|||
Direktavskrivning programvara?Jag undrar vilka regler som egentligen gäller nu för tiden beträffande inköp av progamvara. Vad jag förstår så behandlas programvara som korttidsinven... |
|||
Bokföring av kostnad för skyddsregistering?
Hej!🙂 |
|||
Vänner som investerar? B-aktier?
Hejsan, jag har en fundering på vilket alternativ man ska välja om vänner vill investera i ens företag? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Affärsängel/ delägare sökes
Söker en affärsängel som vill gå in med 1 000 000 kronor i mitt bolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur skriva kvitto när man handlar av företag vs privatperson!Hej! Jag har en bilverkstad för tillfället (f-skatt) men jag har hittat en vara som man kan köpa o sälja med förtjänst när det är dåligt med biljobb.... |
|||
Nybörjare, bokföra reservdelar i verksamheten
Hej alla, |
|||
Hur bokföra egen insättning aktiekapital?
Hej, |
|||
Vart tar schablonavdraget och egenavgifterna vägen?
Något jag undrar över är; |
|||
Fråga om ekonomisk förening
Hej allihopa! |
|||
Nybörjare söker svar å några bokföringsfrågor
[size=4]Hej |
|||
Mitt AB fakturerar mitt HB för tjänst?
Hej, |
|||
Har jag bokat åt fanders?
Är ny som bokförare och har sen starten bokfört skatt enl följande: |
|||
BAS-kontoplan på engelska
Hej! |
|||
Till alla fattiga företagare🙁 Efter tre år av fruktlösa försök att få fram 50 000 i startkapital, ger jag upp!! Det finns INGEN chans för en fattig med dålig kreditvärdighet att... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||