Prenumerera Ekonomi
Finansiera uppstart av företag med ett snabblånNu är det så att jag planerar att starta upp ett företag kring en app. Jag är helt säker på att den kommer att slå igenom, men jag är långt ifrån lika... Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Momsregler kommissionsförsäljning
Har aldrig tidigare fakturerat för kommissionsförsäljning och fick höra att det är lätt att göra fel med momsen. |
|||
Hjälp, min RB har semester, vilka konton skall jag använda?Jag har betalat en leverantörsfaktura till leveranrörens BG men jag skulle ha betalt till Prioritet Finans. Får ett inkassokrav av Prioritet Finans, t... |
|||
Bokföra Överföring Från Paypal Till Bank Konto?
Hej! |
|||
Behöver byra redovisningskonsult. Tips mottages gärna!Eftersom min nuvarande revisionsbyrå inte håller måttet, och tar på tok för mycket betalt för att täcka sina egna tillkortakommanden, så tänker jag nu... |
|||
Teckna abonnemang privat, handelsbolag betalar?
Hej! |
|||
Slutligskatt tax 2011 fr SKV
1. Den 2011-09-01 har jag ingående balans: (Aktiebolag) |
|||
Kapital och partners - Färdigt system som spärrar telefonsäljar
Hej, Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Avdrag för hyra, menar de per år eller månad?
Har precis läst att man kan göra hyresavdrag, är denna summa på 2000/4000 kr per år eller månad? |
|||
Direktavskrivning programvara?Jag undrar vilka regler som egentligen gäller nu för tiden beträffande inköp av progamvara. Vad jag förstår så behandlas programvara som korttidsinven... |
|||
Bokföring av kostnad för skyddsregistering?
Hej!🙂 |
|||
Vänner som investerar? B-aktier?
Hejsan, jag har en fundering på vilket alternativ man ska välja om vänner vill investera i ens företag? Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Affärsängel/ delägare sökes
Söker en affärsängel som vill gå in med 1 000 000 kronor i mitt bolag. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Hur skriva kvitto när man handlar av företag vs privatperson!Hej! Jag har en bilverkstad för tillfället (f-skatt) men jag har hittat en vara som man kan köpa o sälja med förtjänst när det är dåligt med biljobb.... |
|||
Nybörjare, bokföra reservdelar i verksamheten
Hej alla, |
|||
Hur bokföra egen insättning aktiekapital?
Hej, |
|||
Vart tar schablonavdraget och egenavgifterna vägen?
Något jag undrar över är; |
|||
Fråga om ekonomisk förening
Hej allihopa! |
|||
Nybörjare söker svar å några bokföringsfrågor
[size=4]Hej |
|||
Mitt AB fakturerar mitt HB för tjänst?
Hej, |
|||