Prenumerera Ekonomi
Moms EU handel
Hej |
|||
Skönhetskliniker momspliktiga?
Hej, |
|||
Sätta upp glasögon på företagetKan man sätta upp glasögonen på företaget? 8) |
|||
Äga och hyra ut mindre hyreshus - företagsform, skatt m.m.
Först lite info: |
|||
Finansiera ditt projekt via crowdfunding
En sida som är guld värd för er som söker finansiering till ert projekt är "FundedbyMe", en sida där folk kan gå in och stödja andras projekt. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Online bokföring eller program på datorn
Hej! |
|||
Betalt in för mycket momsIbland blir det inte helt rätt. När det var dags för kvartalsredovisning av momsen för OKT-DEC 2011 hade jag massor att göra och inlämningen blev redi... |
|||
Eget kapital och egna uttag
Hej! |
|||
avdrag för lokalkostnader?
Hej, |
|||
förenklat bokslut momsfordran hur kontera
Är väldigt dåligt insatt, och sliter just nu mitt hår för att jag är sen med allt... |
|||
Upptäckt fel i bokföring för 2011 års räkenskapsår - hur dateraJag har, erkänner jag, varit dålig med att stämma av bokföringen under mitt första år som egen företagare. Inför deklarationen så går jag nu igenom da... |
|||
Moms i budgetÄr på gång att starta ett företag. Vi har gjort en budget, men undrar nu: ska man ta summorna utan moms då? vi har tagit med momsen, men får väl isf d... |
|||
Sista minuten frågor
Jag har 2 sista minuten frågor. |
|||
Handelsbolag lån med säkerhetHjälp! Vi vill starta ett företag, jag och min man. Nu har vi kört fast i frågan om företagsformen. Till saken hör att huset vi bor i är skrivet på mi... |
|||
Internet försäljning till land i EU
Var hittar jag hur momsen och försäljningen ska redovisas. |
|||
bokföra varulager så att det inte påverkar företagets resultat
Hej, |
|||
Deklaration - Tillskott in i företaget
Hej! |
|||
Deklaration moms
Hej! |
|||
Starta flera AB ta utdelning från alla...Kan man starta tex två AB där man tar ut lön och lönebaserad utdelning och sen ett annat AB dit man för över pengar och enbart tar utdelning enligt sc... |
|||
Bokföra momsinbetalning
Hej, |
|||