Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 15 år sedan

Söker någon med oscommerce erfarenhet

Hej!

Då min nuvarande kodare inte kan hjälpa mig något mer p.g.a att hans vanliga jobb tar för mycket tid så söker jag någon som kan hjälpa mig med att kopiera kataloger i Oscommerce.

Pris kan vi diskutera över mail.

Du når mig på mail: BoEmilEriksson@live.se
Om det inte är hemligt, får jag fråga vad det är för sorts produkter du säljer? Eftersom du inte har någon kodare kvar kan det finnas mer jobb i framtiden?
Föreslår att du ställer frågan på svenska oscforumet [url=http://www.oscforum.se]www.oscforum.se[/url].[br]De flesta där vet vad de pysslar med.[br][br]Har själv flera oscbutiker och använder forumet flitigt.[br][br]//Peo[br][br]
Antikvariat: www.pslinden.com - alltid med bild & resumé - Pins o sånt: www.psbutiken.com
emilianenko sidan ær e-handel inom den virtuella værlden. (valutor i spel) Ja, i framtiden kommer det finnas mycket saker jag vill ha gjort :) [br][br] Tack før tipset pslinden! Har postat dær också!
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: