Senaste inläggen
Redovisningsbyrå i Stockholm
Hej! |
|||
Avdrag för förpackning
Hej! |
|||
Dra av för inköp från t ex icke EU-land
Hej, en fråga och ngn fundering. |
|||
Bokföra "partial refund" från USA.
Jag har en fråga angående om hur man bokför man får en "partial refund" för en programvara/tjänst som köpts och levererats via nätet från ett företag i USA? |
|||
Värdering av nystartat företag för sälja ägande %
Hej! Jag undrar om någon vet hur man räknar ut, eller gör för att sätta ett pris på sitt företag som ej ännu startat. Kategori: Finansiering, Riskkapital och Bidrag |
|||
Försäljning av företag
Hej, |
|||
Vilken bolagsform ska jag välja?
Hej! |
|||
Köpa ut aktieägare med bolagets egna medel
Hej, |
|||
Arkivering av bokföring
God dag, |
|||
Bokföra moms
Hej. Har nu beställt hem varor från ett företag som har huvudkontor i nederländerna. Tänkte inte riktigt på vart dem låg osv eftersom dem hade en svensk text på hemsidan. |
|||
Sälja lagerbolagKöpte ett lagerbolag för två år sedan. Har dock inte börjat bedriva någon verksamhet i bolaget och hela aktiekapitalet finns kvar i kassan. Jag har insett att jag inte kommer att behöva det här bolaget och har börjat fundera på att göra mig av med det. Då likvidation verkar långdraget och krånligt kollade jag på företag som erbjuder avveckling. Der... Kategori: Allmänt |
|||
Företagslistor till salu
Hej! Kategori: Till salu |
|||
Förmånsbil i eget aktiebolag
|
|||
Förmånsbil i eget aktiebolag
Hej ! |
|||
Tips på enkelt faktureringsprogram?
Hej! |
|||
Tips om hur man hitta SEO företag
Hej, är det någon som har några tips om var jag kan komma i kontakt med ett seriöst SEO företag? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Ombildning enskild firma till aktiebolag
Hej! Är HELT ny egenföretagare och ny på denna underbara sida! |
|||
Lån till eget aktiebolag - underlag vid amortering
Hej, |
|||
Sponsoring
Hej, |
|||
Looking for creative front end developer
We are two Swedish women dead tired of making millions for a billion-dollar company with a brilliant business idea that will without a doubt change the future. After years of highly successful careers and a ton of experience we’ve decided to finally break free and make our own millions. Kategori: Söker/eftersöker |
|||