Senaste inläggen
Köpa bil
Jag driver ett AB med mig som enda löntagare men med inhyrda konsulter vid behov. Kategori: Inköp |
|||
Linjerat 80 g papper?
Hej! Jag letar efter 80g papper som är linjerat, både A4 och A5 storlek. Jag har endast hittat 70g som redan är hålat, då jag letar efter ohålat. Jag har vänt mig till tryckerier men det kostar mig då cirka 0,4kr per papper vilket är för dyrt då jag behöver runt 7000-8000 st. Kategori: Inköp |
|||
Olagligt eller smart skatteplannering
Driver Enskild firma med FA-skatt som har gått lite väl bra detta år. |
|||
Värdebaserat prissättning?
Hej, om det här ämnet hamnat fel får någon moderator gärna flytta till ett lämpligt underforum. Kategori: Allmänt |
|||
Ny eller bättre hemsida / E-handelNu är semestern snart över och det är dags att ta in nya projekt. Har ni eller känner någon som har behov av en webbutvecklare så får ni gärna kontakta mig via https://www.jenkler.se eller ringa på 073-731 76 64. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Telemarketing söker ProjektVi är tre killar som är på gång med att starta upp ett AB vars affärsplan är att bedriva telefonförsäljning. Vi söker därför säljprojekt som vi kan arbeta med. Vår ambition är att sysselsätta 8 personer måndag-lördag 17-21. Skulle det vara intressant att starta ett samarbete med oss maila gärna mig på abnordicsell@gmail.com. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Arbetskraft utan anställning?
Hej! Kategori: Allmänt |
|||
Odla kryddor, skott och groddarI groddar och skott finns väldigt mycket näring exv ett enda groddat broccolifrö innehåller hela broccolins nyttigheter, samma sak med vattenkrasse och flera andra, men just dessa två är särskilt svåra att få tag i, i vanliga butiker och inte helt lätta att själv framställa. Kanske något att satsa på för den som har gröna fingrar Kategori: Gratis affärsidéer |
|||
Inköp av alkohol utan försäljningJag driver en webbplats/blogg där jag recenserar öl. jag tänker starta bolag och undrar om jag kan köpa ölen på systemet som en typ av förbrukningsvara. Bryggare får inte skicka och ölen kommer inte att säljas vidare. Det kommer inte att finnas någon försäljning utan "företaget" köper öl för att kunna recensera. |
|||
Söker samarbetspartners åt Tidrapport24
Jag ska fatta mig kort. Jag är en av grundarna av Tidrapport24 som är ett väldigt smidigt och uppskattat tidrapporteringsprogram där man snabbt och enkelt via sin mobil kan rapportera arbetad tid, material med mera ute på fältet. Kategori: Söker/eftersöker |
|||
Kontoansökan Bank: Hur många transaktioner räknas per månad?
Jag startar en verksamhet inom detaljhandel och räknar t ex att omsätta 80000kr per månad, då ska jag fylla i hur många transaktioner jag räknar med att göra månadsvis. |
|||
Företag eller bara lön - Affiliate marketing
Hej där! 🙂 |
|||
Privatkonto istället för bankgiro vid betalningsanmärkningar
Ur ett bokföringsperspektiv, är det acceptabelt att använda sig av ett personkonto istället för ett bankgirokonto när man fakturerar kunder och gör utbetalningar? PGA betalninganmärkningar har jag svårt att få ett bankgirokonto till ett nybildat AB där verksamheten ska bedriva detaljhandel i butik. |
|||
AktiekapitalHej, jag undrar angående Aktiekapitalet man sätter in när man startar ett AB. Hur mycket får man använda av de pengarna för att köpa t.ex dator/dokumentskåp mm till verksamheten? Hur bokför man detta? |
|||
bokföring med VMB
Hej. skulle vara tacksam om någon kunna svara på denna fråga. |
|||
Avsluta enskild firma
Hej, |
|||
Tips på marknadsföring
Hej jag håller på och startar en trafikskola. Vi drar igång om drygt 2 månader. Tänkte kolla lm nån har må mer tips på hur man ska marknadsföra förutom facebook och google annonser ? Kategori: Försäljning och Marknadsföring |
|||
Holdingbolag
Har bara haft enskilt företag för men har nu tänkt att starta ett aktiebolag så detta är lite nytt för mig. |
|||
Gjutformar Betong
Hej, |
|||
Pennor fabrik?Tjena tjena! Det är som så att jag är på jakt efter fabriker i Sverige som tillverkar pennor. Syftar då inte på reklampennor, för tro mig det är det enda som poppar upp på google när jag googlar. Är mer ute efter en fabrik som kan få min ide på penna till värklikhet för att sedan säljas. Vet någon om en fabrik som är utanför Sverige men som kan til... Kategori: Affärsidéer |
|||