Företagande Forum

Vad är viktigt i valet av webbyrå?

Det vore intressant att veta vad folk tycker är viktigt när man ska anlita en webbyrå för att få hjälp med en hemsida till sitt företag.

Samuel...

Kategori: Anslagstavlan

God kväll

Hej hej

Halmstad hälsar

Något av intresse ska jag väl kunna hitta här

Kategori: Off Topic

Jag gick vidare!!!

Jag gick vidare i Affärschansens tävling!!!

Man skulle presentera en affärsidé och nu har lilla jag lyckats komma bland de 44 av 250 som ska up...

Kort pres.

Hej, jag heter Henrik och bor i stockholm. Jag har en enskild firma för blandad konstnärlig verksamhet, för tillfället är mest mest klädtillverkning s...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Gratis Inkasso

Vi erbjuder en inkassotjänst för e-butiker och andra småföretagare.

Inkassotjänsten är Gratis vilket innebär att det inte kostar er något vare...

Utveckla era affärer!

[color=red]Digitala Säljverktyg[/color]
[color=black]Hemsida - Intranät - Extranät - Nyhetsbrev -
Säljstöd -  Gallupundersökni...

Företagspresentation? Välkommen in

[color=red]Business[/color] Performance

Vi hjälper företag att sälja mer samt att skapa
kundservice och kundomhändertagande i v...

Köpa och hyra ut enfamiljshus

Jag har en fundering på att börja investera lite i fastigheter. Jag menar då inte nödvändigtvis spekulera i form av att jag förväntar mig en värdeökni...

Kategori: Allmänt

Ord

är viktiga att de översätts eller tolkas rätt. Ska man göra affärer och inte behärskar språk och även mentalitet kan det gå riktigt illa, Det finns de...

Sälja annonsplats?

Hej,

efter sommaren planerar jag att starta en teknikorienterad informationssida där användare fritt kan komma in och läsa om olika tekniska sa...

Jobinside.se - innan du ska söka jobb

På Jobinside.se ges unik information om arbetsgivare. De anställda betygsätter och berättar. Vi når ut till tiotusentals människor som har intresse av...

Starta eget när fortfarande anställd!?

Tjenare alla glada  :mrgreen:

Har länge haft funderingar på att dra igång en liten sidoverksamhet jämte min anställning!
Jag är grafiker/ori...

Webbtex - webbdesign & webbutveckling!

Hej!

Behöver erat företag en ny hemsida till ett bra pris?

Webbtex är ett ungt företag inom webbdesign och webbutveckling. Vi sätter fo...

Bör jag byta jobb?

Idag jobbar jag som konsult på ett av Sveriges största teknik-företag. Jag är civilingenjör, med 8 mån erfarenhet. Värdesätter erfarenheten jag nu sam...

Är jag bara en wannabe?

Med risk för att bli flummig och filosofisk så skulle jag vilja ha lite feedback och kommentarer från någon av alla otroligt erfarna och kompetenta pe...

Vi söker intressanta projekt/bolag att investera i

Är du en duktig entreprenör i Stockholmsregionen med en bra affärsidé? Då kan vår roll som investerare av riskkapital i små företag vara något för dig...

Gravyr på Marmor

Jag surfade runt och letade efter personliga presenter och hittade på en amerikansk sida en produkt jag föll för.
Man har för över ett fotografi på...

Aveny 12 - 3D studio

Hej mitt namn är Stefan Lundal och jag driver tillsammans med en affärs kollega 3D studion Aveny 12 som är baserad i Uppsala med fokus på 3D visualise...

2 år

var det igår sedan jag började att skriva enl. statistik, 1.379 inlägg, 1.886/per dag 9 dagar 12 timmar och 43 min har jag varit inloggad, och kanske...

Referensjobb sökes

Hej,

Vi på Dynament Kommunikation söker några referensjobb för intressanta företag i olika branscher för att bredda oss. Vi har hittills arbeta...