Prenumerera
Företagande Forum
Vad är viktigt i valet av webbyrå?
Det vore intressant att veta vad folk tycker är viktigt när man ska anlita en webbyrå för att få hjälp med en hemsida till sitt företag. Kategori: Anslagstavlan |
|||
God kväll
Hej hej Kategori: Off Topic |
|||
Jag gick vidare!!!
Jag gick vidare i Affärschansens tävling!!! Kategori: Off Topic |
|||
Kort pres.Hej, jag heter Henrik och bor i stockholm. Jag har en enskild firma för blandad konstnärlig verksamhet, för tillfället är mest mest klädtillverkning s... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Gratis Inkasso
Vi erbjuder en inkassotjänst för e-butiker och andra småföretagare. Kategori: Anslagstavlan |
|||
Utveckla era affärer!
[color=red]Digitala Säljverktyg[/color] Kategori: Anslagstavlan |
|||
Företagspresentation? Välkommen in
[color=red]Business[/color] Performance Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Köpa och hyra ut enfamiljshusJag har en fundering på att börja investera lite i fastigheter. Jag menar då inte nödvändigtvis spekulera i form av att jag förväntar mig en värdeökni... Kategori: Allmänt |
|||
Ordär viktiga att de översätts eller tolkas rätt. Ska man göra affärer och inte behärskar språk och även mentalitet kan det gå riktigt illa, Det finns de... Kategori: Off Topic |
|||
Sälja annonsplats?
Hej, Kategori: Allmänt |
|||
Jobinside.se - innan du ska söka jobbPå Jobinside.se ges unik information om arbetsgivare. De anställda betygsätter och berättar. Vi når ut till tiotusentals människor som har intresse av... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Starta eget när fortfarande anställd!?
Tjenare alla glada :mrgreen: Kategori: Allmänt |
|||
Webbtex - webbdesign & webbutveckling!
Hej! Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Bör jag byta jobb?Idag jobbar jag som konsult på ett av Sveriges största teknik-företag. Jag är civilingenjör, med 8 mån erfarenhet. Värdesätter erfarenheten jag nu sam... Kategori: Off Topic |
|||
Är jag bara en wannabe?Med risk för att bli flummig och filosofisk så skulle jag vilja ha lite feedback och kommentarer från någon av alla otroligt erfarna och kompetenta pe... Kategori: Allmänt |
|||
Vi söker intressanta projekt/bolag att investera iÄr du en duktig entreprenör i Stockholmsregionen med en bra affärsidé? Då kan vår roll som investerare av riskkapital i små företag vara något för dig... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
Gravyr på Marmor
Jag surfade runt och letade efter personliga presenter och hittade på en amerikansk sida en produkt jag föll för. Kategori: Off Topic |
|||
Aveny 12 - 3D studioHej mitt namn är Stefan Lundal och jag driver tillsammans med en affärs kollega 3D studion Aveny 12 som är baserad i Uppsala med fokus på 3D visualise... Kategori: Presentera dig och ditt företag |
|||
2 årvar det igår sedan jag började att skriva enl. statistik, 1.379 inlägg, 1.886/per dag 9 dagar 12 timmar och 43 min har jag varit inloggad, och kanske... Kategori: Allmänt |
|||
Referensjobb sökes
Hej, Kategori: Allmänt |
|||