Företagskonto med betalningsanmärkningar?

1

Hej,



har tänkt att öppna ett aktiebolag men får inte konto någonstans har testat alla banker och alla nekar mig då jag har betalningsanmärkningar.



har testat Swedbank, Handelsbanken, SEB, marginalen, Nordea, Svea, sparbank syd, danske banken, ekobanken (väntar svar), Länsförsäkringar.



alla säger nej, har även pratat med bokio och de verkar kunna fixa ett företagskonto via klientkonto som står på deras företag. Problemet är ju då att jag är fast bunden där och kan inte byta konto i framtiden. Någon som har erfarenhet kring Bokia företagskonto?



finns det någon annan bank eller lösning man kan gå tillväga?



 



tacksam för svar.

28
1

Du skall vara lyckligt tacksam och glad att Svenska bankerna inte vill ha dig och ditt företag som kund. Då kommer du inte drabbas så hårt som alla andra Svenskar som inte vet om att att hela världens ekonomiska system är på väg helt kollapsa pga att det pågår ett osynligt krig mellan de onda som har världsherraväldet idag( centralbanks elit) och 177 andra länder som gått ihop bakom ett MoU avtal (Q) för att utplåna denna onda elit som har sina rötter, funktion, styrning och ledninig i Sverige.... de har sin kriminella korrupta verkstad i Ukraina som Putin nu är och rensar på uppdrag av Q. Mitt tips är att snabbast möjligt fullt ut bli prepper och värna familjen. Behöver ni trots allt ha ett bankkonto, så välj öppna ett privatkonto i en liten lokal sparbank i Baltikum med 2 valutor där ni har SEK för räkningar och ryska Rubeln ( för sparade medel) då Rubeln nu är kopplad till guldpriset på nersidan och inte kommer tappa sitt värde i inflation som alla andra valutor gör.. Ni kan som vanligt betala över internet varhelst från det kontot och bäst av allt...ni kan fritt plocka ut ert innestående i kontanter när helst ni behagar ( kan vara begränsat till 150 000 om dagen i vissa banker) 

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.