Företagande Forum

Ny hemsida / Uppdatera hemsida ?

www.dataexpressen.se
Vi erbjuder er som företagare att få en proffsig och...

Kategori: Anslagstavlan

Hjälp mig !

Hej !
Jag har fått en prislista på de produkter jag ska köpa in, men jag förstår inte !

Det står såhär:    "Trade price"  "Selling Price" ...

Kategori: Allmänt

Kund i Finland betalar ej, vad gör jag?

En kund i Finland köpte en vara mot postförskott, eftersom jag inte kunde skicka mot postförskott till utlandet skickades paketet som vanligt paket me...

Gillar du spanska, business och gratis sangria?

Välkommen! Bienvenidos! Welcome! Bienvenue! Willkommen!

Du är härmed inbjuden till Miss Lopez Kickoff den 3e mars kl.17.00-22.00 vid Restaurang...

50lappen.se

50lappen.se är en ny form av tjänsteförmedling ni får helt enkel gå in och kika själva.

Ni kan också läsa en objektiv beskrivning av sidan här...

Kategori: Presentera dig och ditt företag

Lite fundering över lån!

Hej, jag har varit i kontakt med Almi om lån osv, dom tyckte min verksamhetside verkade intressant och ville ha lite mer på papper för att kunna göra...

Kategori: Off Topic

Spa / Jacuzzi till bra pris!

Väkommen till Villa Spa Sweden AB

Unna dig möjligheten till vardagslyx i form av ett avkopplande spabad utomhus precis när det passar Di...

Spa / Jacuzzi till bra pris!

Väkommen till Villa Spa Sweden AB

Unna dig möjligheten till vardagslyx i form av ett avkopplande spabad utomhus precis när det passar Di...

Snart dags för våraktiviteterna

Snart kan man skönja våren och alla event utomhus sätter fart.
Var ute i god tid med beställning av eventprodukter och displayprodukter till dina m...

Gratis hemsida

Gratis hemsida med ditt eget domännamn, enkel hemsidesbyggare med en hel del finesser. Rankar förvånansvärt bra i sökmotorerna.

vad kostar saker egentligen i företaget

Jag har en fundering på vad saker i företaget egentligen kostar vid två olika scenarion.

Om jag tex köper en skrivare för 1000kr inkl moms. Va...

Data Expressen - Dataservice - Webbyrå - Föreläsningar

Hallå där...
Mitt företag heter som rubriken [color=teal]Data Expressen[/color]. Firman ligger mitt i centrala Borlänge. Jag har kunder även...

Din HjÄLP! Ditt Serviceföretag

Heter Kenneth och driver företaget Din HjÄLP! som jag grundade Maj 2010.

Verksamheten är allservice med inriktning på fastighetsservice & datat...

itsuppliers.se är marknadsplatsen för IT-företag och dess kunder

Via en gratiswebbtjänst kan köpare på ett tids- och kostnadseffektivt sätt hitta värdefull information om IT-företags produkter och tjänster. Genom at...

Komplett hemsidepaket - Prisvärt!

Vi på Femplus Webbyrå AB har utvecklat ett nyföretagarpaket för dig som inte har råd med en dyr hemsida, men ändå kräver det lilla extra.

Ett k...

Tips på hur din hemsida ska synas !

Hej, jag tänkte dra igång en liten tråd där vi kan tipsa varandra om vart man kan registrera sig fritt på Internet för att visa att man finns som före...

Kund som hävdar att produkten e använd..

Jag har en kund som påstår att hennes köpta produkt är använd, detta trots att jfag är 100 på att den ej var använd när hon mottog den via posten! Hon...

j.WARD - Elektronikkunsulting

Hej hopp!
Namnet var Johannes Ward och firmanamnet blev fantasilöst nog detsamma  :o
Firman startades hösten -08 och är en enskild sådan, men un...

Vad är "affärsupplägg"

Hej,

Jag skulle behöva en definition av "affärsupplägg". Hur skiljer sig det från affärsplan och affärsidé? Punkten "affärsupplägg" har tilldel...

Gratis Mediarådgivning!

STHLM-NY Kan nu erbjuda alla nystartade Stockholmsföretag GRATIS mediarådgivning. Vill du veta mer kontakta oss på info@sthlm-ny.se